Dirty^Dog Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 "du och jag, Alfred.. du och jag.." Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kan bare si; gratulerer, du er nå general! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Fint bilde! Utrolig kult motiv... Jeg klarer ikke å bestemme meg for om bildeteksten passer til bilde eller ei. Hadde det vært mitt bilde ville jeg "flyttet/cropet" dragen og gutten, slik at de kom litt lenger ut i siden... (venstre) Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synes desverre at bildet er for mye midtstilt, høylyspartiene er for utbrendt, og det er for få detaljer i de mørke partiene. Ville hatt enda mer silhuett, eller mer detaljer. Men grei ide, pare å prøve igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kjempe fint bilde syns jeg Er enig i at gutten burde vært lenger til venstre. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg synes det er et fint motiv, med fine linjer. Men enig at det blir litt for midtstilt. Noen områder er litt for utbrent. Jeg klarer ikke å se om dette er gjort med vilje eller ikke, men jeg tror jeg ville likt bildet bedre uten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Kan bare si; gratulerer, du er nå general! I´ll double that! Dritfett bilde. Tror jeg bruker den som bakgrunnsbilde jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå