Larsy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 hvordan overfører jeg filene(filmer,musikk)? må jeg oprette mapper eller no? -Lars Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har du formatert memory sticken? I såfall vil du se hvor du skal legge musikken (i music mappen) Med filmer er det en litt annen prosedyre, her finner du en forklaring på hvordan du gjør det http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/ Retro... Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 takk for svaret, men når det gjelder musikk så bare lagde jeg en mappe som jeg kalte "MUSIC" og la filene direkte over. og det funka fint. så hva er poenget med å formatere Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 for da lager den alle mappene selv. vel untatt film mappa da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dessuten fjerner den ting hvis det er noe greier der fra før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå