Gå til innhold

Hjelp, jeg finner ikke kontaktene mine Siemens Sx1

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å åpne kontakter kommer følgende feilmelding: "Systemfeil Kontakter!"

Har prøvd å slette noen programmer (3.parts), restarte, formatere telefonen men ingenting fungerer. Meldingen kommer uansett.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selvfølgelig backup :)

Men det hjelper dessverre lite. Får ikke legge til noen uansett. I dag kom det i tillegg en ny feilmelding: Systemfeil Meldinger!

Hjelper det med å gjenopprette fabrikkinstillinger? I så fall, hva er standard sikkerthetskode?

Lenke til kommentar
Hjelper det med å gjenopprette fabrikkinstillinger? I så fall, hva er standard sikkerthetskode?

Hold inne * og # når du starter telefonen. Da resettes den til standardinnstillinger. Som du helt sikkert vet, men jeg likevel nevner, du mister alt som er på telefonen! Ønsker du ikke å formatere minnekortet tror jeg du må ta ut dette!

Er dessverre et altfor "vanlig" problem, ja. Har selv erfart det et par ganger.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Er mye feil på SX1 generelt. Har hatt den i ca 1 år. Og vært plaget som fy.... Og det siste halve året uten noe "uorginal" program vare. Er en topp telefon, bare det ikke hadde vært så mye tull med den. Er det ikke det ene så er det det andre...! :mad:

Lenke til kommentar

Har ikke noe programvare utenom den originale og autolock. Feilmeldingene dukket opp i flokk senere på dagen, og jeg hadde da ikke noe annet valg enn å levere den inn til service.

Jeg kjøpte telefonen i januar og den har fungert strålende frem til nå (med unntak at den av og til restarter seg selv, men jeg trenger ikke å taste pin-koden). Skjermplasten er også av mindre bra kvalitet da det nå er mange riper i den som gjør det ubehagelig å se på den i lengden.

Noen av tastene er plaget med dårlig respons (særlig 6-tasten og høyre valgtast).

Men utenom dette er jeg veldig fornøyd med telefonen :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor noen folk har så mange feil på denne telefonen. Jeg har hatt den siden slutten av juli, og de fleste større feil på telefonen har jeg skapt selv. Den har kræsjet veldig, veldig få ganger, og ellers har den fungert som bare det.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor noen folk har så mange feil på denne telefonen. Jeg har hatt den siden slutten av juli, og de fleste større feil på telefonen har jeg skapt selv. Den har kræsjet veldig, veldig få ganger, og ellers har den fungert som bare det.

Da har du vært heldig. :yes: Har vært plaget med den kontinuerlig. Er en bra tlf... Men med så mange feil så er det kjedelig. Må slås av og på hele tiden, låser seg, dårlig dekning, ikke lys i tastene, sletter tlf bok er vel et knippe av problemene som gjentar seg på min mob...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...