Marcelo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei! Jeg har et Koss Portapro headsett. Problemet er at det kommer ikke lyd ut av det den høyre siden. Det begynnte med at jeg måtte bevege litt på ( den pluggen så du setter inn i spilleren) får at det sko komme lyd ut av den høyre siden, men til slutt så sluttet den å fungere. Hva kan jeg gjøre, skal jeg fikse det selv eller skal jeg sende det inn eller har jeg krav på nye?? Koss har jo livstid garanti så jeg synes jeg burde få nye Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det er en vanlig feil på PortaPro, og dekkes selvfølgelig av livstidsgarantien. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 prøvd med flere spillere/lydkilder? kan være lydkilden som er ødelagt. HVem vet? Hadde prøvd det først Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Hva kan jeg gjøre då? Før så husker jeg at noen kompiser leverte de inn til Fona og fikk nye der, men nå har jo Fona Stengt(i Stavanger Sentrum). Så nå vett jeg ikke hvor jeg skal levere de eller hvem jeg kan kontakte. Noen idèer? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 prøvd med flere spillere/lydkilder? kan være lydkilden som er ødelagt. HVem vet? Hadde prøvd det først jeg og trodde det var mp3`en men idag så testet jeg mp3`en med noen adre øretelefoner og der var det ingen problem, så jeg vett at det er headsettet Lenke til kommentar
Leffas Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 En kompis hadde også et problem med headsettet,og han hadde kjøpt det på Fona. Han fikk vite at Spaceworld hadde tatt over for Fona, og derfor skulle han levere de inn der. kostet 100kr i frakt da tror eg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Akkuratt samme problem som jeg har... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 var innom på spaceworld for litt siden, men de sa at de bare gidde ut delene sånn så putene til øretelefonene og nye kabler, de sendte de ikke inn eller reparerte headsettet der. Kan jo bare ver han fyren bare hadde en dårlig dag og sa det siden kompisen din fikk det til bamsemann Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Noen så kan hjelpe meg ut med dette her? om hvor jeg kan gå eller hvor jeg kan sende headsettet inn?? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Send det inn til denne bedriften: http://www.bedriftservice.no/ Endret 28. april 2005 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå