Gå til innhold

Opera 8 og Programmer.no


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Hei.

 

Har ett spørsmål til dere med Opera, og da spesielt ver 8, opplever dere gjentatte crash på forumsidene til hardware.no, gamer.no, programmer.no...? :hmm:

 

 

Og hvis det er sånn hos dere også, så blir spørsmålet rettet til Admins hos de respektive forumene som er nevnt, hvilke instillinger kjører dere med?? Siden at jeg opplever stadige browser crash hos dere?

 

Må også tilføye at jeg opplever IKKE det samme på andre sider, eller andre forum? Har vært på tilsvarende forum typer som dere har, uten noen som helst problemer... Sidene deres virker veldig ustabile!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

I løpet av de timene jeg har vært innom Hardware, Programmer og Gamer i dag, så har nettleseren min møtt "Hardware" veggen 13 ganger, med det reultatet at den har blitt slått bevisstløs hvergang.. :thumbdown:

 

Herr Ueland.... Det er noe som er galt her :hmm: Har sendt sendt mayday til Opera supporten min, og de kan ikke se noe galt i innstillingene til nettleseren, ut i fra hva den har sendt inn av settings... :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Min har ikke vært så ille i dag som i går, men etter at jeg har satt settings til å tømme cokies og cachen ved avsluttning, har den blitt noe bedre iallefall. Men ikke bra nok ennå... :no:

 

pekle: Mulig at det er noe med annonsene på dette forumet, men jeg har overhodet ikke opplevd crash på andre sider enn på hardware, gamer og programmer sine forums..

 

EDIT: leifs..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
OT: Ville bare tilføye at Firefox aldri har krasjet hos meg og er stabil som et fjell hele tiden, og da er hw forumet intet unntak. Kankje dette er en tankevekker for dere som bruker Opera? :D

Stikk motsatt hos meg; FireFox kræsjer innimellom, riktignok bruker jeg ikke FF så ofte, men uansett, og Opera har jeg aldri hatt problemer med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Er det noen som veit når neste update kommer på ver 8? En i tråden mente at du skulle være klar i går, jeg har ikke sett noe til den ennå iallefall... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Er det bare meg som måtte le nå jeg leste det innlegget til "olli" på den linken?

Vi har identifisert en kræsjer som skjer ofte på blink.dagbladet.no og hw.no's forum sider.

 

Er fikset i interne builds så nå kan jeg surfe damer igjen på blink

Er altså det de driver på med på Opera QA... :)

Har lest linken i innlegget ditt, og det virker som Opera har ett problem med Hardware.no's forumer after all... :p

 

Håper de slipper en update som fikser opp dette rimelig kjapt... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...