KjellV Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvilket minne er det man får hvis man bestiller DDR-DIMM fra komplett.no? Da jeg bestillte DDR-DIMM fra komplett fikk jeg TwinMOS men det var før Crucial kom inn som alternativ (Husker ikke om TwinMOS var et alternativ). Noen erfaringer på hva man får viss man bestiller DDR-DIMM fra komplett? Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Har du ikke sjekket? ...det står jo helt klart på siden hvilken RAM man kan velge mellom...PS! det er jo du selv som velger hva du kjøper :smile: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Det jeg mente var at på på komplett.no er det tre alternativ: Crucial DDR-DIMM TwinMOS Da jeg bestillte DDR-DIMM fikk jeg TwinMOS og jeg mener jeg las en plass her på forumet om en som fikk Samsung. Hvilken RAM har folk som har bestillt DDR-DIMM fått? Var dette bedre? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Altså, hvis du bestiller NoName eller andre billigere merker, så kjøper disse ofte selve ram-chip'ene på spotmarkedet og monterer dette selv. Du KAN derfor være heldig å kjøpe en NoName-brikke med Samsung / Micron etc chip'er på. På klistremerket på selve brikka står det vel Ming-Pei Memory Inc elr.no, ikke Samsung, selv om man kan lese Samsung på selve chipene. Men som regel så sitter det relativt ukjente chip'er på NoName-brikkene.. og følgelig med dertil kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå