Gå til innhold

HP DV4073--erfaringer med hp eller denne?

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal kjøpe ny bærbar og leter etter en med stor kapasitet, denne fra hp har 100gb.

Prosessor: Intel Centrino prosessor PM 740 1,7 GHz 533

-Internminne: 1 GB DDR (2x512 MB)

-Harddisk: 100 GB/4200 rpm

-DVD RW ALL

-Intel Graphics Media Accelerator 900 (128 MB)

-15,4" TFT WXGA BrightView

-Windows XP Home, Works

-802.11B/G (trådløst nettverk med 54 Mbps hastighet)

-Bluetooth

(link: http://www.siba.no/index.aspx?sectionId=1283&SiteId=no)

Jeg kan ikke så mye om forksjellige skjermkort og andre detaljer som de ovenfor. skal bruke pcen mye til musikk og film men også til noe spilling, ser dette bra ut? Er det noen som har denne bærbare pcen som kan dele noen erfaringer?

Takker for alle svar! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg ser mer på denne bærbare så ville jeg trodd at 4200 rpm er ganske dårlig når man har så stort minne?? Den koster like i underkant av 12000 hos siba...ellers så virker det som denne laptop'en har bra skjermkort og sånt, eller??

Lenke til kommentar

Jeg har den HP bærbar som bråker som verdens største ventilasjonsanlegg, og en batteri som aldri har vart mer enn maks 1 time. Men så har den P4 prossesor også da.

HP har imidlertid bra bruker vennlighet og marskinen har aldri kræsja eller fått andre problemer etter 2 års intensiv bruk. Selv ikke etter at den falt ned fra bordet og rett i bakken x antall ganger og drakk litt rød vin en kveld.

Lenke til kommentar
Jeg har den HP bærbar som bråker som verdens største ventilasjonsanlegg, og en batteri som aldri har vart mer enn maks 1 time. Men så har den P4 prossesor også da.

Desktop replacement maskinene har lett for å bråke litt, og de har ikke noe særlig batteritid. Men de selges heller ikke som maskiner du skal sitte å jobbe med på toget eller forelesninger.

Lenke til kommentar
Som Eulogy sier, er ikke skjermkortet noe særlig spillvennlig. Jeg kan grave frem litt mer detaljert specs når jeg kommer meg på jobb om du vil ha dem.

Takker for all hjelp jeg kan få så gjerne det! Om noen vet om noen andre bærbare som er bra og har stor lagrings kap (helst 100gb) så vil jeg gjerne høre noen anbefalinger! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ville nok gått for en løsning med bedre skjermkort om du skal bruke den til spill. Det er Intel Extreme 2.0 på den maskinen, og den vil kjøre på 128MB.

De eneste specs-dokumentene jeg har fått så langt er strengt interne, så de kan jeg nesten ikke sende fra meg, i frykt for å miste hodet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...