AnVli..p4 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei... sitter med en ny harddisk (ata 133) og har plugget den i en sånn konverterings greie til s-ata. har gjordt alt som jeg skal i følge "user's manual", men harddisken dukker ikke opp i windows, men jeg kjenner at harddisken jobber siden den rister.. har formatert harddisken før jeg satte den i s-ata greia (bytta ut med en annen harddisk). Skjønner ikke hvorfor den ikke vil funke, så da må jeg jo spørre flertallet.. Noen som har et tips eller to på lager? vis noen lurer så er det et ABIT IC7-G hovedkort... *se specs takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tipper du ikke har installert s-ata driverne. Enable s-ata i BIOS også, hvis dette ikke står på. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det er nettopp det.. jeg har slått på S-ATA i bios, men det dukker ikke opp noe i windows... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sett i diskbehandling att den ikke er der upartisjonert? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 partisjonerte den før jeg satte den i sata-konvertereren... måtte bytte om siden jeg ikke fikk den til å svare i sata portene... ingen som kan dette som kan svare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå