Gå til innhold

Dell med rå 24" LCD!

lokeland

Anbefalte innlegg

Kom over en test av Dell sin nye 24 Widescreen LCD her!

Noen som har personlig erfaring med den? Så jo grasaaalt rå ut! Og likte det med at man kunne snu den 90 grader å ha den på høykant.. Femmer er jo også en god karakter, bare litt synd med det surret med innsynsvinkelen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt skjermen no ca ein måned.

Er berre ein ting og sei. Widescreen er tingen!!! :yes:

Widescreen føles meir naturlig og sjå på.

Kunne aldri tenkt meg ein 4:3 som hovedskjerm lengre.

Sidesynet på skjermen er ikkje noke problem om det sitter 2-3 folk bak den, med andre ord, som regel sitter du åleine og da går det meget bra.

Så langt har eg ikkje funnet døde pixler på den (ikkje på 2001fp heller).

Løp og kjøp om du har pengene!

Dell tok den vekk fra webshopen fordi det var litt mange som bestilte, men den kjem tilbake når dei har fått produsert fleire vil eg tru. Ellerså kan du jo ringe til dei.

Lenke til kommentar
I følge tester har 23 tommer Apple skjermen bedre bildekvalitet, spessielt at sort er mer sort, enn den Dell skjermen.

Vil gjerne se de testene, for det der har jeg aldri hørt. Tviler faktisk på at det i det hele tatt er noe hold i ditt utsagn.

Lenke til kommentar
Vil gjerne se de testene, for det der har jeg aldri hørt. Tviler faktisk på at det i det hele tatt er noe hold i ditt utsagn.

Så bare fordi du ikke har lest eller hørt om det så stemmer det ikke!? Jeg har vurdert å kjøpe en slik skjerm selv og har lest om både Dell og Apple skjermene. Hadde jeg visst at jeg måtte forsvare meg ovenfor en person som deg, så hadde jeg selvsagt bookmarka sidene som testet skjermene!

Det som gjør Apple skjermen litt bedre enn Dell skjermen er at sort vises bedre. Noe DinSide også fant ut. Var ett annet sted jeg leste det samme, men finner ikke linken igjen.

Prøv neste gang å være litt mer diplomatisk i dine utsagt. Du kunne enkelt ha spurt noe slikt : "Har du en link som beviser det du sier her?" Men neida.

Lenke til kommentar
Det som gjør Apple skjermen litt bedre enn Dell skjermen er at sort vises bedre.

Hehe, det er helt omvendt gutten min. Sjekk kontrastnivået på disse skjermene. Det sier seg egentlig selv. Dell skjermen har et Samsung PVA-panel mens Apple bruker S-IPS.

Endret av ShAvAnO
Lenke til kommentar

Går å lurer på den 23" til Apple selv.

finnes en test på anandtech tror jeg hvor de har de to skjermene opp mot hverandre.

Bruker akkurat samme panelet og er med det ingen store forskjeller mener jeg konklusjonen var.

Fordelen med dell er jo prisen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...