perpyro Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg kjøpte nytt 6800 Ultra skjermkort forige helg da Netshop hadde tilbud på skjermkort. Problemet er at skjermkortinstillingene man stiller inn i forskjellige spill f.eks. AA og AF og annet eyecandy ikke fungerer. Eneste mulighet for å få AA og AF er å stille det på i driveren. Har også prøvd forskjellige drivere. Det virker som at spillet ikke komuniserer helt med skjermkortet. Lurer på om det kan være Bios som er problemet ettersom jeg fortsatt har originalbiosen på mitt NF7S v2. Trodde det først var problemer med HL2 men ser også samme problemet i UT2004 og andre spill. Har f.eks. installert HL2 to ganger etterpå, eng gang med DVD spilleren og en gang med CD spilleren for å se om det var poblemer med å lese platene til HL2. Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har du husket å sette på "Application Controlled" i driver-menyen? Hvis ikke så må du gjøre dette direkte fra drivermenyen før du starter spillet. Hvis aktivert,så kan spillet justere alt sammen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg har prøvd både med og uten "Application Controlled" i driveren og med forskjellige drivere også. Som sagt eneste måten å få AA og AF er å tvangskjøre det herfra. Problemet er at f.eks i HL2 så får jeg bare dårliigste kvaliteten på vannet selv om det står i menyen "reflect all" UT2004 ser heller ikke så bra ut som før da jeg hadde et FX5700. Endret 25. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå