Airborne Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 I menyen på siden min. har jeg lagt til en klasse for hver link i menyen til høyre. den klassen heter .sidelinker. resten av siden kjører på a:link, a:visited og a:hover. for å gi farger til resten. .sidelinker { } kjører som normalt. fungerer helt fint. .sidelinker:visited { } derimot bruker fargene som er i a:visited .sidelinker:hover { } fungerer også helt fint har sett i IE FF og Opera8. samme tingen. også på den andre pc'en vår. Hjemmesiden <-- velg det uferdige designet "designer theme". Stilarket til "designer theme" Jeg har ingen anelse om hvorfor .sidelinker:visited { } bruker a:visited sine farger. HJELP! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Isteden for å spesifisere :visited på classen kan du gjøre som følger: .sidelinker a:visited { } da funker det i IE også.. sjekk om det ble noe bedre.. Eventuellt kan du gjøre det enda mer strømlinjeformet.. #navigation a:hover { } Dermed kan du fjerne alle classene også.. EDIT: Leif var på besøk.. Endret 25. april 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå