Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Noen forslag? Vet at OMF2 er på vei, men noen alternativer? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Lenge siden sist Andres! Tror ikke det er noe særlig mer å merke seg på markedet enn One Must Fall: Battlegrounds. (OMF2) Synes det er en stund siden det er kommet noe spill i denne sjangere (utdøende sjanger kanskje?) Har hørt rykter om at det skal komme et nytt Mortal Kombat spill. Det blir i så fall det femte (?) i serien. Men jeg tror ikke det kan måle seg med OMF:BG. Det er jo det første online multiplayer-spillet i sjangeren. Gleder meg til å teste det. Fikk mail i dag om at jeg kom til å motta det i løpet av uken! Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 OMF er ikke snilt mot space knappen din .... Ødela 3 keyboards med omf ... sikkert derfor det er en døende sjanger til pc :smile: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 OMF 2097 r dritkult... (har d ennå ).... Så d blir sikkert tøft... Kanskje du kan sjekke release-calender'n på gamespot.. da finner du garantert masse tøft som kommer... (kanskje ikke hva du leter etter da men.. Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg og har omf 2067 på maskina mi enda :smile: rocker bare du skrur ned farten (noe du faktisk kan gjøre veldig enkelt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå