Gå til innhold

Salg av DVD på nettet.

Onyx

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor kan man kjøpe DVD filmer på nette? Vet om CDON og GamesMix. Jeg ser spesiellt etter ''Saving Private Ryan'', men denne selges som svensk versjon på CDON. Jeg vil ha en original en... :roll: Viss noen av dere der ute har tips om nettsteder hvor DVD filmer selges, kom gjerne med dem! (er det steder der det selges billig, er det kjempe fint ;) )

Vil også at butikkene skal være fra norge, men ellers er det også greit å kjøpe fra utlandet.... :thumbup:

Tar imot alt av tips... :thumbup: !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Hvor kan man kjøpe DVD filmer på nette? Vet om CDON og GamesMix. Jeg ser spesiellt etter ''Saving Private Ryan'', men denne selges som svensk versjon på CDON. Jeg vil ha en original en... :roll: Viss noen av dere der ute har tips om nettsteder hvor DVD filmer selges, kom gjerne med dem! (er det steder der det selges billig, er det kjempe fint ;) )

Vil også at butikkene skal være fra norge, men ellers er det også greit å kjøpe fra utlandet.... :thumbup:

Tar imot alt av tips... :thumbup: !

Hva er gale med svensk? Du får jo norsk språk og.. Det eneste er at det kanskje står svensk bakpå... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...