siripiri Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei. Er på jakt etter bærbar pc med engelsk tastatur og engelsk windows. Noen som vet om webshopper i Norge som selger dette? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det selges løse tastatur til de fleste pc-er, tror jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Engelsk windows tror jeg de aller fleste nettbutikker og butikker har. Bærbar med engelsk tastatur er nok mer uvanlig, men det bruker å være enkelt å bestille engelsk tastatur til bærbare og bytte de ut selv. Tastaturene bruker å koste fra ca 150 til 300kr + frakt. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Engelsk windows tror jeg de aller fleste nettbutikker og butikker har. Bærbar med engelsk tastatur er nok mer uvanlig, men det bruker å være enkelt å bestille engelsk tastatur til bærbare og bytte de ut selv. Tastaturene bruker å koste fra ca 150 til 300kr + frakt. Nja, hva de koster spørs gjerne mye på hvilken maskin det er snakk om. Men så lite hørtes veldig billig ut. For hele tastatur til for eksempel NX7010 eller PowerBook 12" har jeg bare fått opplyst priser over 700 kroner, men da fra Infocare her i Norge. At det er blodpris kan jeg godt være enig i. Prisen var da i tillegg eks. frakt. Hvilken maskin var det du fikk opplyst de prisene på løst tastatur til, Simen1? Og hvor fikk du opplyst den prisen? Men jeg mistenker at det skal være uproblematisk å få tak i alle fall AOpen- og Asus-maskiner med engelsk tastatur ved forespørsel, eventuelt få tastaturet med engelsk tasteoppsett ganske billig. Forøvrig er muligens Dell behjelpelig med dette, enten direkte ved kjøp, ellers er jeg ganske sikker på at de selger tastatur med eng. tasteoppsett løst. Mvh ponke Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei. Er på jakt etter bærbar pc med engelsk tastatur og engelsk windows. Noen som vet om webshopper i Norge som selger dette? Dell leverer alle bærbare pc'er med de fleste språk på tastaturet. Det er bare å ringe en eller annen selger, når du kjøper en bærbar og si at du vil ha engelsk tastatur. Tror også andre leverandører av bærbare pc'er gjør det, men har kun erfaring med Dell da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tenkte på Aopen 155x-serien. I følge prisguiden koster engelsk tastatur til den fra 164 til 361kr + frakt. De tastaturene jeg fant for dell bærbare i prisguiden koster fra 150 til 313 kr. Et raskt søk på google ga meg priser fra 25 til 65 € på den plassen jeg kikket. Dette var de tastaturene jeg kunne finne i farta og jeg antok at prisnivået lå omentrent på dette nivået for andre bærbare også. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tenkte på Aopen 155x-serien. I følge prisguiden koster engelsk tastatur til den fra 164 til 361kr + frakt. De tastaturene jeg fant for dell bærbare i prisguiden koster fra 150 til 313 kr. Et raskt søk på google ga meg priser fra 25 til 65 € på den plassen jeg kikket. Dette var de tastaturene jeg kunne finne i farta og jeg antok at prisnivået lå omentrent på dette nivået for andre bærbare også. Okey, var AOpen-maskinene jeg mistenkte at du mente tastaturene til. De som har gjort bedrift av å selge deler til ulike maskiner tilbyr gjerne tastaturene ganske billig, ala Dell Parts, volumsalget av AOpen-deler og barebones/books som foregår i stor stil her i landet fra ulike nettbutikker. Men slik jeg har forstått det blir det straks en del stivere pris på i alle fall deler/tastatur til maskiner fra Apple og HP. Kan tenke meg at dette også inkluderer Toshiba, og kanskje til og med Acer. Men er langt fra sikker på de to siste. Trådstarter vet nå i alle fall at det er billig og enkelt å få tak i slikt fra Dell og AOpen. Mvh ponke Lenke til kommentar
siripiri Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Takk for alle svar . Får ringe Infocare i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå