WzUp Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hva er forskjellen på ASUS V8440/DT GeForce4 Ti4400 128Mb DDR DVI TV-out Retail AGP, og ASUS V8440/DVI GeForce4 Ti4400 128Mb DDR DVI Retail AGP, selv om det ikke står av den siste har TV-out så må det da være det, eller...? Hva DT er vet ikke jeg... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Ingen som vet?? Eller sover alle?? Hmm... tror jeg skal sove litt jeg også. Fint om noen svarer i morra Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 DVI betyr Digitil Video noe tror jeg,men det er spesielt Flatskjermer (lCD) som benytter seg av dette,kan godt være at det ikke er tv-out,da den sikkert er litt billgere? Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har et asus gf4 Ti4400 kort, og det kom uten tv-utgang. Finner ingen spesifikasjon som tilsier at det ikke skal ha tv-utgang, men det er ingen s-vhs plugg bak på kortet. Vet ikke hva det ofisielle navnet på kortet er da det er et utlånskort ifra Mamoz. Lorentz Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Takk for svaret! Jeg MÅ ha TV-ut på skjermkortet, slik at jeg kan streame DivX til TV'en. Har til og med laget hull i veggen for å få gjennom s-vhs kabelen, og lagt den under lister etc, så jeg kan ikke ha gjort alt det forgjeves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå