Gevency Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har aldri oppdatert ram før. Har DDR ram, og kunne tenke meg å oppgradere den litt, tok et bilde, og antar at jeg kan sette inn i den blå ramma som er ledig, men har også to rader som er brune, hva er disse til? Kan jeg ha f.eks 1 * 256 brikke + 512 brikke, eller må de være like i størelse? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Dei treng ikkje å ha lik størrelse. Hastigheita må være den samme, visst ikkje kjem alle brikkene til å kjøre på den hastigheita som den treigaste brikka har. Kjeda er ikkje sterkare enn det svakaste leddet. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Finn ut hvilken brikke du har nå.. Så kan du skrive hva annet su har i PC'en også. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Antar at du har noe low-quality 256mb ferdig-mekka PC greier ? I såfall ville jeg ha hivi ut den du har og satt inn en grei 512 brikke.. Hvordan er resten av PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå