Kydland Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hei. Vi søker medlemmer. Jeg og en annen som opprettet denne klanen har spilt i eXg, viss dere vet om den css-cupen som var for et par helger siden, så kom vi på 3 plass. Mangler gode spillere og vi har ikke tenkt å hente opp nybegynnere. Viss dere er intrisert, så må dere ha: -VT (2.2.0) -Mic. -Godt humør -Litt skills -Erfaring -Teamwork BTW: Vi har Warserver og VT server! Og spiller pcw`er daglig Sponsor er snart i boks også Msg: [email protected] Endret 29. april 2005 av Kydland Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 hva heter clanen? Har ikke noe navn enda, men atm er det IcecreamVan Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 er det plass til meg. Viss du er god og har mic osv. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Flott at flere og flere norske starter cs:s klaner.. når vi spiller matcher er omtrent alle fra tyskland :!: Blir bra når cs:s communityet er blitt stort i Norge også! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg blir gjerne med. kan vell si at jeg har ganske gode skills, men dessverre har jeg ikke en bra nok pc foreløbig. får i neste måned. håper jeg kan få prøvd meg da:) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hva er VT? VT er vel Ventrilo (kommunikasjonsprogram. Nesten som Teamspeak) http://www.ventrilo.com/ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg er interresert. Send PM om dere fortsatt trenger medlemmer osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå