ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Rochefort 2000, koster vell ca rundt hudrelappen. Skall vell være søt og bør drikkes kald pryl for å drikke champanie, Nei? heller status. De likervell mindre sprit tipper jeg Endret 25. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Vel. Når jeg gikk på vin-fylla, gikk det vel mest i Black Tower, Müller Reiler vom Heissen Stein og Blue Nun. Alle er lette å drikke. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jepp. "Railer von Heissen Stein" høres ut som det du er på jakt etter. Billig, søt og god. Ellers er Liebfraumilch kanskje noe, men litt for saft-aktig etter min smak. Endret 25. april 2005 av el-asso Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 I samme sjanger som Reiler og Liebfraumilch: Piesporter michelsberg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) men så følger det pussy garanti også da Med det mener du...? Er ute etter vin å ha med til et sted der russen fester (er arrangementer, artister etc. der, Fjordparken i Drammen) og der er det forbudt med glassflasker. Dermed går vinen i en (to) 1.5 liters colaflasker, hvis jeg ikke kjøper 3 liter. Chevalier så ut som et veldig bra alternativ. Grei pris og passet bra under mine kriterier. Noen som har smakt en fransk hvitvin som heter Terra Vecchia Vermentino chardonnay? EDIT: Mente chevalier, ikke chablis . De to som virker best sålangt: Chevalier Ch. de Rochefort 2000 Müller Reiler Vom Heissen Stein San Valentin 2003 Torres kosta jo 250 kr. flaska Endret 25. april 2005 av Feh Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 San Valentin eller torres, henholdsvis en engel eller okse som henger ved korken.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kan ikke trådstarter bare kjøpe ei flaske absint\tequila?? Blir da fortere full på det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Altså. Poenget er å ha noe godt å drikke på. Tequila smaker ikke godt i min gane... Dessuten mangler jeg 2 år for å få kjøpt det. Usaklig post. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Black Tower er både søt og god Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Altså. Poenget er å ha noe godt å drikke på. Tequila smaker ikke godt i min gane... Dessuten mangler jeg 2 år for å få kjøpt det. Usaklig post. Du sier jo at du bare skal bli full? PS! tequila skal du da ikke ha i ganen, den skal i magen:P Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis ikke glassflasker er lov er ølboks et must! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Veeeel. Pappa forteller ofte en historie om mannen som måtte ha vin med over 13 % alkohol. Og han kunne like gjerne hett Harry. Han var grøftearbeider også antar jeg? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter FORDI? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter FORDI? nyte den, drikke seg full på champanie som er status Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Og man kan ikke nyte en vin og drikke seg sånn passe full samtidig? For øvrig ser jeg ikke problemet med at en som foretrekker vin drikker vin når han først skal drikke, istedet for å drikke noe han ikke liker. Og du... ikke belær oss om hvordan man skal drikke. Denne drakk jeg for nøyaktig to timer siden, ganske fin å drikke alene: http://www.aperitif.no/index.db2?id=1323 ^^Claremont Riesling/traminer - 90 spenn Endret 25. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 drikker du alltid alene? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg drakk den ikke alene. Sammen med 5 venner og kjæreste i park med grillings og digg. Sommer'n er her folkens! Endret 25. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Grillet jeg også i dag, i lystig lag før brannkampen. Spiste to entrecôte med masse grønt til og drakk en newcastle brown ale! The one and only! var digg, det er sommer i bergen også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå