Gå til innhold

Anbefal en søt og frisk hvitvin!

Feh

Anbefalte innlegg

Har prøvd å kjøpe en del forskjellige hvitviner i det siste, men finner liksom aldri noen som er skikkelig gode. De jeg har prøvd har enten vært for lite friske, eller for sure :sick: bare helt middels liksom. (Den beste jeg har funnet sålangt er en sør-afrikansk kalt Tribal African White.)

Kan noen anbefale noen gode hvitviner, gjerne søte og med god friskhet. Pris fra 70-100 kr. Minimum 11% alkohol...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K

Men da driter vi i % og pris da. Vi setter maks pris 150. Mer enn det gidder jeg ikke betale. (Målet er å bli full, med vin som smaker godt). Søt og frisk er stikkordene :thumbup:

Jeg håper alle er enige i at vond vin smaker vondt? Det er derfor jeg ydmykt ber om tips :)

EDIT: Skiftet til en mer passende topic.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Chevalier er en ganske grei dessertvin. Muligens litt for søt for noen (merk: jeg personlig liker tørre viner). Koster 90 spenn på polet, dersom du går på selvbetjent står den under fransk.

Ati: Seff er pris et tema. Det finnes latterlig mye overprisa vin, og det gjelder å finne et kompromiss mellom smak og pris. Ofte er det IKKE verdt 100 spenn ekstra.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hva man personlig synes er best å drikke seg full på, får fortsette å være personlig. Jeg ba om tips til hvitvin, søt og frisk, ikke å få en leksjon i drikkevaner.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...