Feh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Har prøvd å kjøpe en del forskjellige hvitviner i det siste, men finner liksom aldri noen som er skikkelig gode. De jeg har prøvd har enten vært for lite friske, eller for sure bare helt middels liksom. (Den beste jeg har funnet sålangt er en sør-afrikansk kalt Tribal African White.) Kan noen anbefale noen gode hvitviner, gjerne søte og med god friskhet. Pris fra 70-100 kr. Minimum 11% alkohol... Endret 25. april 2005 av Feh Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Først og fremst: hva skal du ha det til? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Feil nummer 1. Alkoholinnholdet i vinen skal du IKKE tenke på.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Feil nummer 2. Prisen skal du heller ikke tenke på.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Prisen er jo litt mer akseptert å tenke på dah.. Men alkoholnivået blir litt vel fjortis.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 dah blir vell også litt fjortis. Men bare prøv det rundt det, beste måten tenker jeg. Pappa impoterer vin, sikkert ett aktuelt tema for deg også. Hvis du skal ha en del liksom Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) K Men da driter vi i % og pris da. Vi setter maks pris 150. Mer enn det gidder jeg ikke betale. (Målet er å bli full, med vin som smaker godt). Søt og frisk er stikkordene Jeg håper alle er enige i at vond vin smaker vondt? Det er derfor jeg ydmykt ber om tips EDIT: Skiftet til en mer passende topic. Endret 25. april 2005 av Feh Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Chevalier er en ganske grei dessertvin. Muligens litt for søt for noen (merk: jeg personlig liker tørre viner). Koster 90 spenn på polet, dersom du går på selvbetjent står den under fransk. Ati: Seff er pris et tema. Det finnes latterlig mye overprisa vin, og det gjelder å finne et kompromiss mellom smak og pris. Ofte er det IKKE verdt 100 spenn ekstra. Endret 25. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 CHABLIS Søk, og gjerne spør på polet. Si du skal ha en god chablis. Viner herfra kommer du til å treffe hele livet ,) Kos deg da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) CHABLIS Endret 25. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 men så følger det pussy garanti også da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Black Tower er den eneste hvitvinen jeg har drukket. Liker egentlig ikke vin noe spesiellt, men den var helt ok. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Feil nummer 1. Alkoholinnholdet i vinen skal du IKKE tenke på.. Riktig #1, alkoholnivået i hvitvin er det helt tillatt å tenke på. Har den for lavt nivå smaker den gjerne gjær (evt. uferdig). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Veeeel. Pappa forteller ofte en historie om mannen som måtte ha vin med over 13 % alkohol. Og han kunne like gjerne hett Harry. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter Det viser at du har cash da! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter Det viser at du har cash da! da drikker du helst champanie mann!!! off du hakke peil Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter Det viser at du har cash da! da drikker du helst champanie mann!!! off du hakke peil Du har et poeng der... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skal liksom ikke drikke seg full på hvitvin da gutterSLASHjenter Det viser at du har cash da! da drikker du helst champanie mann!!! off du hakke peil "Champanie" ?? Far din ville gitt deg pryl om han så det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hva man personlig synes er best å drikke seg full på, får fortsette å være personlig. Jeg ba om tips til hvitvin, søt og frisk, ikke å få en leksjon i drikkevaner. Endret 25. april 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå