femfulle Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 hjelp, hjelp, hjelp, har fått virus i bootsektoren da jeg skulle installere win98, fikk oppstartdisk. me kompis, virker som den inneholt virus.. hva gjør jeg, får ike installert noen ting... hvordan får jeg fjernet det? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Boot med en diskett som du er 100% sikker på at ikke inneholder virus. Legg fdisk.exe på disketten. Kjør fdisk /mbr. Kjør selvfølgelig også et eller annet antivirus-program. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Lag en ny oppstarts diskett på en annen maskin eller last ned fra http://www.bootdisk.com/ hvis du har mulighet til det! Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 jeg blir ikke kvitt viruset på den måten , jeg får fortsatt ikkke installert OS..:/ Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvis det ikke hjelper...er du sikker på at innstallasjonsfilene er iorden?? Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 vel.. jeg bruker oppstartsidk. finner cd drivere.. deretter kjøerner jeg install fra win98 CD, installasjonprg. starter, den søker etter den gjør maskinen klar, virker som det går ok, men så kommer feilmld. åp et lite svart vindu... virus bootsector! eller no. vankli å huske... Lenke til kommentar
eiga Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 ...Eller Disable virus protection for MBR /bootsector i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå