Venerable Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg tenkte å printe ut et par bilder på et A4 ark. Og vil dekke mest mulig av arket med bilder. Men hvis jeg lager et A4 ark på 21 cm x 29,7 cm og copy-paster et bilde på 10,5 cm x 13 cm på A4 arket. Så blir bilde så forbanna lite. Ca. 2-3 cm i stedet for 10-13 cm. Noen som vet hvordan jeg kan få bilde på arket med den orginale størrelsen på 10,5 cm x 13 cm? En venn av meg mente jeg skulle 'gjøre det om til cm'? Men han logget seg av MSN uten å fortelle noe om hvordan. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Bruk print med preview så kan du plassere hvert bilde i den størrelsen du vil hvor du vil på arket. Kjør papiret flere ganger gjennom skriveren. eller lag en collage med hvert bilde i eget lag. Bruk uansett print med preview. Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det kan høres ut som du har forskjellig oppløsning på A4 arket som du limer inn i, og bildet som du koperer fra. Sjekk at innstillingene her stemmer. Altså at du har samme dpi eller dpc på begge dokumentene. Christopher Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Var bare å få lik oppløsning ja. Herregud så logisk det er... Men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå