jackvz Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Prøver å logge meg in på speedtouchen men må skrive user/password. Jeg har reset den flere ganger men kommer ikke inn i routeren? Den kommer bare tilbake med user/Password. Har prøvd blank, admin, user..... Er routeren locked av Telenor kanskje?? Noen med forslag? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Prøver å logge meg in på speedtouchen men må skrive user/password. adsl og 1024 er login på de gammle som står som brigde. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Du må resette den Hjelper ikke, passordet ligger lagret uansett. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hvis du har bredbånd gjennom statoil-avtale så prøv å skrive noway som passord. samme hva du bruker som username. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det en router, så vil det fungere å resete den. Sjekk her: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...stillinger.html For å forklare litt nærmere.. Når du starter routern på nytt, så lyser PWR lapmpen rødt i ca 15 sekunder. Når den blinker grønt første gangen, så trykker du raskt inn knappen. Så lyser lampen konstant grønnt i ca 6 sekunder. Da blinker den en gang til, da må du trykke raskt på knappen igjen. Da blir modemet resetta Lenke til kommentar
Evial Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 jeg skulle forwarde noen porter på min Speedtouch 510 og måtte ringe tele2. Di hadde lagt in eget brukernavn og passord. Måtte ringe et par ganger for å få riktig brukernavn/passord. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 På min speedtouch som jeg fikk tilsendt av Telenor var default passordet 1234. Brukernavnet var admin. Lenke til kommentar
pine Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) De modemene leveres i 2 utgaver. I og S mener jeg. Ene ber ikke om passord på pålogging, og har adv. konfig, mens den andre gjør det, og har ikke adv. config. Jeg vet ikke om det kan hjelpe med en firmware oppgradering kanskje. Har ikke testet det, har ikke kommet så langt å få tak i begge. Bare det ene , med avansert config, og den er egentlig en grei sak syns jeg. Edit : http://www.online.no/kundeservice/veiledni...dem-bridge.html Endret 27. april 2005 av pine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå