Gå til innhold

Narnia tilbake på lærrettet!

H4ngm4N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boken er koselig, men jeg har dessverre ikke sett mer en snipper fra den gamle filmatiseringen. Jeg husker at jeg hatet Narnia på TV som barn i hvert fall. Jeg så et stykke som var satt opp på teateret derimot, og det var dritkos.

Jeg skal be for at Andrew Adamson gjennomfører dette på en god måte. Hårsveisen kan i hvert fall ikke trekke ned. Han føles en smule passelig kul egentlig. Heia!

Jeg er veldig sjelden på kino, men det er en del premierer jeg må på i året fremover. Star Wars, Narnia og HHGG i hvert fall.

Lenke til kommentar

Narnia var sykt bra syns jeg når jeg så det før,

men når slike serier har ligget "død" i en lengre periode er jeg nok redd de ikke

vil klare a ha den samme standarden :hmm: .

Men det er vel bra at de forsøker da hvertfall :thumbup: .

Og det LordZyfex skrev kan jeg si meg enig i.

TSP :dribble:

Lenke til kommentar

Har visst om dette en stund, og jeg må jo si jeg gleder meg. Narina-serien som gikk på tv var kjempebra, men er jo ikke sikkert det egner seg like bra til filmlerretet.

Jeg har følelsen av at filmen kommer til å bli sånn "grei nok, men tv-serien var bedre".

Men gleder meg likevel jeg ;)

Lenke til kommentar
Har visst om dette en stund, og jeg må jo si jeg gleder meg. Narina-serien som gikk på tv var kjempebra, men er jo ikke sikkert det egner seg like bra til filmlerretet.

Jeg har følelsen av at filmen kommer til å bli sånn "grei nok, men tv-serien var bedre".

Jeg har også visst om det en stund, men tenkte ikke på å lage en tråd før nå ;)

Håper virkelig at filmen blir bedre enn "grei nok", og det tror jeg den blir også.. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også visst om det en stund, men tenkte ikke på å lage en tråd før nå ;)

Håper virkelig at filmen blir bedre enn "grei nok", og det tror jeg den blir også.. :)

Håper selvfølgelig jeg også :) Og det kan jo faktisk hende det dukker opp en skikkelig perle av en film. Ideen og historien er jo der fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...