Tøyte Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Trenger et prog hvor jeg kan besteme upload speeden. Tenker noe likt ZoneAlarm. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 då må du mekke til med ein maskin med qos eller noko slikt [ Denne Melding var redigert av: Borf på 2002-07-09 02:42 ] Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Greit nok det, men iden var og besteme hvor mye et prog skulle få i opplad speed. Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hvis det er programmer som Kazaa og Morpheus... IKKE SHARE. Det er 50 millioner brukere som har programmet. Det er sikkert under 3% som sharer. De som sharer er enten sånne GLA MENSJA, med 300mbits linje. Har du ADSL eller noe annet crappy, det tærer opp linjen din. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: jonasd skrev (2002-07-09 12:47):Hvis det er programmer som Kazaa og Morpheus... IKKE SHARE. Det er 50 millioner brukere som har programmet. Det er sikkert under 3% som sharer. De som sharer er enten sånne GLA MENSJA, med 300mbits linje. Hvis alle hadde tenkt som deg så hadde ingen fått end noe fra p2p proggene, jeg deler alltid det jeg har av lokale filer, og har 3 slots i grokster. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har ikke sagt at jeg ikke vill dele noe bare ikke bruk opp hele linjen min på et prog. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Vet, jeg setter alltid max upload til 128k i grokster. Vet ikke om det går an i alle de andre p2p proggene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Søk på google etter "internett shaper" eller "Upload shaper". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå