tonythestud Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 har en maxtor 80gb som ikke vil formatere seg uansett måte jeg prøver. jeg merket dette da jeg skulle reinstallere windows. det står disketten i stasjon D: kan ikke formateres? noen som skjønner feilen her? er hardisken rett og slett ødelagt? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tror du vi er synske?? Noe opplysninger må du kunne gi... Ser at du sansynligvis har Abit Nf7 hovedkort. Er da disken (maxtor 80gb) SATA eller PATA. Kan du kjøre Fdisk? Lenke til kommentar
enl Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har du forsøkt å partisjonere disken på nytt? Hvis du får samme feilen samme hva du prøver å gjøre med disken, forsøk å kjøre disken i en annen PC. Lenke til kommentar
tonythestud Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 jeg finner disken når jeg starter pc'n og alt.. men får ikke brukt den.. kan den være svidd eller noe? jeg trodde ikke det siden jeg finner den og alt Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har du prøvd å partisjonere med PM? Lenke til kommentar
pian Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis du leser over så spør de om 1) Hva slags harddisk det er og 2) hva slags hovedkort så jeg antar at det hjelper mye om du kan fortelle dette. Høres ut som SATA trøbbel for min del, da må du installere driverne underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå