Herr Brun Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bare ikke ta en Allyse "Ta en allyse" ? On topic: Grattis Kenneth Herr Brun Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Litt sent men, gratulerer! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Får vel gratulere Kenneth da! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 La faktisk merke til at det var noe nytt. La vel først merke til deg igår/idag når du stengte en del poster Kunne ikke huske å ha sett deg før heller. Men gratulerer uansett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Bare ikke ta en Allyse "Ta en allyse" ? On topic: Grattis Kenneth Herr Brun internspøk det der, for oss som har vært i OT-delen av forumet endel . Kan oversettes med "sodomering av forumet i grisefylla" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Får gratulere til min navne bror jeg også da Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kennethdammyr har steget i gradene Og det merkes! Har ikke sett så mange stengte tråder på lenge... Men seriøst, jeg syns det er bra, jeg har vært her en stund, og postet en del poster uten at noen har blitt stengt, eller fått noen advarsler, så det burde ikke være så helt umulig og følge reglene. Skal innrømme og ha følt meg litt truffet av OT tilsnakk i noen tråder, og alle kan gjøre feil også. Men jeg syns til tider "nivået" på forumet er litt lavt, og da er det godt at det kommer nye moderatorer med friskt blod inn og strammer opp litt. Så, gratulerer med ansvaret, og stå på Kenneth Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Fortjent! Grattis, Kenneth . Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jo takk for det Jeg har drevet Kjøp/salg av PC kategorien med jernhånd i det siste. Forhåpentligvis vil det gjøre at folk blir mer obs på sine feil. Men det kommer også nye brukere hele tiden som ikke er helt inne i systemet og dette er en problemstilling jeg vil prøve å ta for meg i framtiden. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Grattis!! det var velfortjent Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan blir man moderator? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvordan blir man moderator? Ved å ha flaks / ha usannsynlig mange overlegent gode poster. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hvordan blir man moderator? Ved å ha flaks / ha usannsynlig mange overlegent gode poster. Jeg har nå troen på at man ikke trenger mange poster for å bli moderator! Bare man er her ofte og er en ordentlig og skikkelig bruker. Og du må huske til å mange av postene til moderatorer er "Stenges", "Feilpostet" og "Advarselsposter". @ webmasteratle: forumstyret velger de ganske enkelt ut, hvis man er en flink og hyggelig bruker, som hjelper andre, er hyggelig og varsler moderatorer med å rapportere der det trengs, har man allerede en god sjanse (Noen blir også moderator hvis de gjør noe for en eller flere av sidene eller forumet). Og husk at de spør deg . Endret 20. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Eller så sender man inn bare et nakenbilde av seg selv til forumstyret. Da oppnår man ihvertfall en respons Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, Dahle den var god *latterkrampe* Nei seriøst så tviler jeg på at du vil få den responsen du ønsker ved og sende inn nakenbilde av seg selv, eller snakker du av erfaring Øyvind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå