DesertGlow Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Etter litt frafall på moderatorplanet den siste tiden har vi fått behov for flere moderatorer. Kenneth har begynt å jobbe i vår prisguide, og ble et naturlig valg som ny moderator. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Naturlig valg a gitt. Gratulerer ihvertfall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Der kom den ja, men må vel si det på godt forumsk, Grattis med Hellig status da Velfortjent og Et naturlig valg.. Kan si at du er bokstaveligtalt Inne i varmen nå, hehe Gode og utfyllende innlegg har du så, Jeg følger med på deg Keneth Et naturlig Valg som MODERATOR, Nok en gang Gratulerer. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ja, må vel få gratulere jeg og. Grattis da, Kenneth Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Den moderatorstillingen din har jeg bare ventet på skal komme, for jeg har på en måte visst hele tiden at det ville skje før eller siden. Så det er velfortjent! Gratulerer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Gratulerer da;) Denne jobben fikser du med stil Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Skjønte noe var feil når jeg så en kul avatar på intra - men var bare du som hadde blitt moddis. Velfortjent! Endret 25. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Gratulerer ja!! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det er vel på sin plass å si takk da Begynner å komme inn i systemet nå. Så får vi håpe jeg er tilliten verdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå