Josten Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Er det noe jeg hater, så er det mobbing. Den straffen er fult fortjent. Når fyren sparker imot og prøver å komme seg løs, for så å begynne å gråte, ser det jo ut til at han ikke synes dette var like morsomt som det dere syntes. Kanskje dere kan tenke litt over konsekvensene neste gang dere mobber da? Ikke bare det at dere selv får straff som fortjent, men kanskje også at dere ødelegger barndommen til en person? Egoistiske som dere tydeligvis er, er det vel bare førstnevnte som teller. Endret 17. mai 2005 av Josten Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Det vi gjorde var å holde fast en nerd på skolen og sette fast et hånd hjern på beinet hans. Herregud.. EDIT: Hva enn folk/mod sier..du er en idiot som ikke forstår at du har gjort noe gale. Ånei, tenk at du må komme tidlig på skolen. Umodne valp. Tenk på "nerden" som ble holdt fast imot sin vilje...Det er koslig det. Endret 18. mai 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Og vil denne straffen ha store "følger" for meg å få jobb, skoleplass eller lignende? Håper den gjør det. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Halvparten av klassen min teipet fast en elev til et tre med gaffa teip:p KRL læreren vår kom bare bort og lurte fælt på hvorfor vi ikke teipet igjen munnen på han (ja han var vell med på det selv men morsomt var det:P) Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er ikke mobbingen før en person har blitt plaget gjentatte ganger, og det vet lærerne. Når de så gir begrunnelse for straffen at det var grov mobbing, da er det nok noe som ikke har skjedd bare én gang- ergo: straffen er fullt fortjent. Men HVIS det skulle ha seg slik at dette er den eneste gangen dere har plaget "nerden", kan man ikke kalle det grov mobbing, men, nemlig, plaging. Uansett er en straff mer eller mindre fortjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Slik jeg forstår dette, fortjener dere helt klart parade og mer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå