Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Fant 17 nye SC screenshots. :eek: :eek: :eek: Dette spillet ser bare bedre og bedre ut. Hvis det er halvparten så bra som det ser ut, så er jeg fornøyd http://xboxgen.it/news/2089.htm _________________ Stupid people should not reproduce. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Holy mother of God`s nephew!!! Jeg har sett de fleste av bildene til spillet, og jeg har gleda meg, jeg har sikla, jeg har hatt våte drømmer om spillet...Nåja, kanskje ikke så ille ... Men disse bilden...fire ord: Überfantastisk Ultradigg Incredibeløst Griseorgasmisk GLEDER MEG! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 sattan for noen skygger :0 drittøft, bare gameplayet er likegodt så er det en hit det der. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Og det er ikke pre-rendered, dette er realtime baby Lenke til kommentar
halo_rulz Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 deilige screens dette..:smile: hvis gameplayet og lyden matcher blir dette et must for alle fps fans!! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-08-03 19:48 ] Lenke til kommentar
xlent Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 KOmmer det på ps2??? Ser sinnsykt ut:DDDDDDD Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Sorry, this is pure Xbox-luv! Får nok ikke så sweet grafikk på PS2 :/ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Får nok ikke så sweet grafikk på PS2 Som jeg skulle sagt det selv :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå