trillebår Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 For en drøy uke siden var det et emne her om denne psu kalkulatoren?. Jeg la inn systeminfo til den gamle H-P pc'en min og så på resultatet.. Minimum psu= 240W, så drar jeg opp kabbis døra og ser på psu'en, der står det MAX load = 200W Dette kan umulig stemme, i såfall har hp solgt en ferdig pc med for liten psu.. Har faktisk vært problemer med den før, men det tror jeg kanskje kan ha vært min skyld Hmmmm syns bare det var vært å nevne..... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 du bør ikke gå blindt etter den der, fordi antall watt som er oppgitt tilsvare komponenet på full guffe, og hvor ofte står allle komponentene på full guffe i maskina di? neppe ofte... så ta den der med en klype salt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det finnes dersverre ikke noen nøyaktig PSU-kalkulator på nettet, tror du må betale for å få tak i en pålitelig. Men jeg bruker den du linker til, og har alltid hatt "for stor" PSU (er det mulig å få for stor lixom? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå