håvard87 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hallo, nå trenger jeg virkelig deres hjelp. Jeg har akkurat satt sammen den nye pc'n min, men når jeg skrur den på skjer det ingenting på skjermen. Alle komponentene inne i pc'n ser ut til å fungere, men skjermen er svart. Hva gjør jeg? Skal man ikke installere Operativsystem først da? Har nemlig puttet denne cd'n inn, men pc'n booter ikke fra cd'n. Hovedkortet er forøvrig Asus A8N-SLI Deluxe. Er det noe jeg må installere med hensyn til dette først kanskje? Men som sagt pc'n booter ikke fra cd under oppstart. Vær snille å hjelpe meg, det haster. Endret 25. april 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sjekk at alle kablene er satt skikkelig inn og at du ikke har glemt noen. Jeg hadde samme problem, men det var bare at jeg hadde glemt en 4-pins strømkontakt til hovedkortet som mange kaller for pentium-kontakten. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Sjekk at alle kablene er satt skikkelig inn og at du ikke har glemt noen.Jeg hadde samme problem, men det var bare at jeg hadde glemt en 4-pins strømkontakt til hovedkortet som mange kaller for pentium-kontakten. Jeg tror at alle kabler er satt på plass. Jeg har MIST 500W PSU og den har 24pins-kontakt, så den er ihvertfall på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå