PoW Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei. Jeg har en mappe som jeg laster ned musikk til. Jeg vil gjerne at Winamp (v.5) skal laste inn de nye sangene hver gang jeg åpner playlisten. Noen mulighet for det? Alternativer? Takker for svar Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg bruker Media Monkey for å holde styr på all musikken min. Desverre er det bare Gold utgaven av programmet som automatisk oppdaterer nye sanger i musikksamlingen, men programmet er så bra at en drøy hundrelapp er det verdt. Uansett kan du jo prøve gratisversjonen og se om du liker det først. Programmet kan brukes slik at musikken spilles av i Winamp, mens Media Monkey fungerer som et meget funksjonsfyllt og oversiktelig "explorer" vindu. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Winamp sitt mediabibliotek gjøre susen. Klikk på Library nede til ventre og velg hvilken mappe den skal scanne for innhold. Når den er ferdig å høyreklikker du på audio og velger play... EDIT: Og når du har fått flere sanger så velger du bare rescan folders Endret 25. april 2005 av TCi Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Winamp sitt mediabibliotek gjøre susen. Klikk på Library nede til ventre og velg hvilken mappe den skal scanne for innhold. Når den er ferdig å høyreklikker du på audio og velger play... EDIT: Og når du har fått flere sanger så velger du bare rescan folders Veldig tungvint, men takk for forslaget. Ikke noen andre som har en Plug-in eller noe som gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå