Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Oi oi oi! Nå er jeg stolt d ser ut som jeg får 5(-) i år i nynorsk!!! :!: Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Oi oi oi! Nå er jeg stolt d ser ut som jeg får 5(-) i år i nynorsk!!! :!: Jaha..? Gratulerer Endret 25. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Oi oi oi! Nå er jeg stolt d ser ut som jeg får stryk i år i nynorsk!!! :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Gratulerer! Det er over dobbelt så mye som jeg fikk noen gang i nynorsken... Endret 25. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
JimE Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 "Må være sterk..." Nei klarer ikke; Ligger ann til rein 5'er jeg Planen i år var å kommer over 3 i nynorsk, ikke spør meg hva som skjedde Uanz gratz, nynorsk er og blir et mysterium fantaCx Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har du litt peiling på bokmål, er ikke nynorsk så krevende.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Fikk faktisk 5 i nynorsk selv en gang. Hvorfor er et mysterium. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Uanz gratz, nynorsk er og blir et mysterium Nynorsk er og blir heilt greit. Etter mi meining er nynorsk minst like enkelt som bokmål. Har forresten 5 på begge. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) 5 på nynorsk og bokmål jeg også . Jeg synes ikke jeg er noe særskilt flink til å skrive da . Ingen skriveleifer på tentamen i bokmål da EDIT: Bokmål, ikke bokmæl :!: Endret 26. april 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Oi oi oi! Nå er jeg stolt d ser ut som jeg får stryk i år i nynorsk!!! :!: Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 eg fekk 4/5 på bokmål Slutt å jug. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 eg fekk 4/5 på bokmål Tviler litt på den ja <izoren> eg har vore på LAN,det var osss ei gutt osm hadde 200 i ping heile tiden å gløymte å bestile spå mi måtte scanna magen ganger så vi fekk pingen ned på 50 Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Fikk 6 i nynorsk og sidemål (bokmål). Uanz gratz, nynorsk er og blir et mysterium Hva mener du med dette? Det er jo mer norsk enn bokmål, som har utvikla seg fra det danske språket. Er vel ikke noe mer mysterium en bokmål. Endret 6. juli 2005 av rc-marcus Lenke til kommentar
alfern Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Begynner å bli noen år siden, men jeg fikk vel rimelig gode karakterer i både nynorsk og bokmål en gang. Men jeg er i prinsippet motstander av at man skal ha 2 skriftsspråk i lille Norge, i tillegg til samisk da. Vi har mange forskjellige dialekter med store variasjoner, så vi vil uansett ikke dekke dem med de to skriftspråkene. Så jeg vil bare si NEI til nynorsk! Endret 6. juli 2005 av alfern Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 bra jobba!!! fikk det samme!! men hva er egentlig VITSEN med å ha TO norske språk?? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Vitsen er at bokmål kom under dansketida og er sterkt preget av dansk og tysk, mens nynorsken er det originale norske språket, og det vil vi vel ikke miste? Fikk ikke karakterer i nynorsk, men vi hadde det heller ikke Kjæresten min fikk 6 (hun går på en annen skole, da) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg begynner seriøst å bli spylei av at du skryter av karakterene dine og dama di sine. Jeg tror det er pent få her på forumet som egentlig bryr seg om det. Og gratulerer med fem i nynorsk! Jeg greide så vidt å slite meg til en fire, og da var jeg råfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå