siemensboy Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Er disse her noe gode? bare lurer på om kvaliteten er noe bra? Trenger nye og synes dere jeg skal kjøpe dem? Endret 25. april 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 jeg ville heller kjøpt plater fra norwaydisc.no Der har de nesten bare billige plater med god kvalitet og god service.... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Ser greie ut de Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) De duger nok helt fint! - Finnes noen tester av disse på nettet sikkert. Men en bedre topic hadde nok ikke skadet Retningslinjer ved bruk av emnefelt. Navitas87 : Du burde fjerne affiliate-linken i signaturen din. Endret 25. april 2005 av lavizh Lenke til kommentar
stigto Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Kjøpte en pakke for en tid siden, de var laget av Optodisc. 3/4 verifiserte ikke og gikk rett i søpla. DigitalFAQ omtaler dem som "Pathetic garbage media, landfill material" (http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm). I dette tilfellet får du nok det du betaler for, men er du heldig funker de bra på din brenner. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 oki! Tror jeg kliner till og kjøper noen av dem ! Jeg kan jo bytte topic veit den var snau! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Antar dette er mediakode OPTODISCR008. Har brent flere hundre av disse på diverse brennere. På Pioneer DVR-108 har jeg hatt strålende bra resultat (se poster jeg har gjort i en av sticky trådene). NEC ND-3520A er midt på treet på disse platene, brenningen er bra opp mot 3-4 GB men blir unøyaktig mot ytterkanten av platen. BenQ DW1620 får ikke spesielt bra resultat med disse, ganske høy feilrate hele veien. Men dette er når man scanner feilraten på platen. I stasjonære DVD-spillere som normalt leser kun 1X har platene fungert 100% fra alle 3 nevnte brennere, og likeså på en Samsung DVD-ROM i Xbox som f.ex. kun leser max 6X. Det er når du skal lese dem opp mot 16X at jeg vil kvalifisere det som "dårlig media" avhengig av hvilken brenner. Holdbarhet skal jeg ikke uttale meg om. Trond Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sier bare ikke kjøpt optodisc plater.. Har brent en del av de fra tidligere, og har utrolig dårlig resultat når man tester i nero med kvalitets scan (gjøres med benq 1620 f.eks) SKal se om jeg finner et bilde og legge ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå