crapgame Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 noen som har noen tips til hvor jeg kan finne et stort og kraftig vanngevær som er fint til russetiden? har sett i noen lekebutiker, men sliter med å finne noen store og kraftige som jeg er ute etter. Noen som vet om en kjede eller et merke som er bra? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Super Socker 2500 har jeg. Dugenes det vertfall. De pleier å ha rimelig bra vanngevær på Ekstra leker og slike steder. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 noen som har noen tips til hvor jeg kan finne et stort og kraftig vanngevær som er fint til russetiden? har sett i noen lekebutiker, men sliter med å finne noen store og kraftige som jeg er ute etter. Noen som vet om en kjede eller et merke som er bra? I Svinesund har jeg sett en del heftige geværer. Sånne super socker-avanserte greier. Vet ikke hvor mye de koster der, men tipper du finner noe tilsvarende i hobbybutikker/leketøysforretninger her i landet også. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Beste vanngeværmerket er Storm, finner du et storm gevær med stor tank slår du alt. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 forutsatt at dere har russebuss, monter en liten generator, en varmtvannstank og en høytrykkspyler. resten burde du nok klare å tenke ut selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå