graks Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) når jeg skal kjøpe min pc i juni,så blir jeg og kjøpe nytt kabinett.er dette kabinettet greit? trenger man noe mer en 400 watt psu? skal bruke kabinettet med et 939 socket hovedkort,og athlon 3500+ cpu. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27130 Endret 25. april 2005 av graks Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hvis du liker det så er det vel helt greit..... 400watt stømforsyning holder helt fint det (hvis det er et ok merke da) *skulle skrive noe mer men glømte det * Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Helt greit kabinett hvis du liker det sikkert. Men for 450,- inkl. PSU, så får du ikke akkurat noe som er av kjempekvalitet. En god PSU på 400W bruker og ligge rundt den prisklassen der, men du får kabinett i tillegg. Jeg har ikke ville anbefalt det kabinettet der (Fordi det er med en PSU som jeg mest sannsynlig ikke ville utsatt mitt utstyr med). Anbefaler at hvis du absolutt vil ha det kabinettet, at du kjøper en kvalitet's PSU i tillegg. Lenke til kommentar
graks Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 i den pc jeg har nå,så har jeg en Chieftec Dragon Medium,men det so utrulig tung og svær.skal bruke den som server,vilken kabinett kan dere anbefale? er det stor forkjell på kvaliteten mellom de forskjellige psu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå