Cs-mannen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hei! Jeg kjøpte ny data for litt over en uke siden, og jeg hadde problemer med den. Noen sa at hvis jeg skrudde opp volten fra 2.60 til 2.80, kunne ting bli bedre. Det ble det også! Det eneste jeg lurer på nå er om det er noe ytelsetap eller noe på dette? AMD 3200+ 939 DFI Lanparty Ultra-D OCZ Premier 2-5-3-3-7 HIS X850XT OCZ Modstream 450w Seagate 250gb Thermaltake soprano Case Endret 25. april 2005 av Cs-mannen Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 kanskje det er lettere å hjelpe deg visst du beskriver problemet Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Altså et av problemene var at jeg ikke kunne installere WoW med 1024mb ram, et annet var at cs:s crasha hele tida. Men det ble ordnet etter at jeg skudde opp volten. Men er det noe ytelses tap eller noe? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 visst du har 2 brikker, har du prøvd å innstalere det mens du har den ene utav? Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Jeg har prøvd det ja, og da funker det også Endret 25. april 2005 av Cs-mannen Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 skjer det samme visst du flytter den eine? Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Du svarer ikke på mitt spørsmål Men uansett, ja jeg har prøvd alt av kombination som går ann på mitt hovedkort Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Men det ble ordnet etter at jeg skudde opp volten. Men er det noe ytelses tap eller noe? Nei, man kan ikke oppleve noe ytelsestap av å endre spenningene. Å endre volten er ikke godt for noe annet enn å sikre stabilitet, eller å øke overklokkingspotensialet - men det endrer ikke på minnets klokke/timings. Det er bare en sammenheng mellom hva minnet trenger for å kjøre stabilt. Det går både en øvre og nedre grense for hvor høy volt man bør bruke på en gitt klokke, og dette varierer fra en minnetype til en annen. Hvis du opplever total stabilitet med 2,8 har du neppe noe å bekymre deg for. Spenningen bør selvsagt ikke være for høy, men 2,8 bør de tåle fint. Hvis du er usikker, kan du jo bare legge fingrene på dem og kjenne hvor varme de er. Endret 25. april 2005 av Bob Ibsen Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 De var lunkne, er det farlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå