Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar pc..


Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til kjøp av bærbar pc.. Har et budsjett på maks 8000 kr.

Ska først og fremst bruke pc'n i skolesammenheng, men har et minstekrav :p

Den skal kunne kjøre World Of Warcraft. :!:

Vil ikke ha mindre enn 512 ram, og 40 gig hd.

All hjelp mottas med glede :!:

Har forresten et godt øye til Acer ;)

 

Har sett litt på Acer Tm 2350.

Vil dette skjermkortet dra noe som helst? Isåfall blir det denne ;)

Endret av Met_Fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som to dritbra pc'r ja, bortsettfra en liten ting.. Noen som har sett bærbare med litt mindre prosessorer, litt mindre hd, litt mindre utstyr generelt men litt bedre skjermkort til rundt 8k? noen pc'r i det hele tatt til rundt 8k+- som har et skjermkort som til nød kan kjøre WoW? :)

GMA 900 som sitter i HP-maskinen yter langt bedre enn Intel Extreme Graphics II. Men om dette holder til WoW vet jeg ikke.

 

Du kan sikkert finne tester rundt om på nettet med denne grafikkbrikken, slik at du finner ut om den takler WoW.

Lenke til kommentar
GMA 900 som sitter i HP-maskinen yter langt bedre enn Intel Extreme Graphics II. Men om dette holder til WoW vet jeg ikke.

 

Du kan sikkert finne tester rundt om på nettet med denne grafikkbrikken, slik at du finner ut om den takler WoW.

Vet du om noen tester av dette? :) Har mildt sagt lite peiling på bærbare og hvor man har gjort tester av dette osv.. :p

Lenke til kommentar

Vet du om noen tester av dette? :) Har mildt sagt lite peiling på bærbare og hvor man har gjort tester av dette osv.. :p

Jeg ville egentlig gått til WoW sine hjemmesider og se om det er noen som har hatt problemer med GMA900 og WoW. Forumet der er ihvertfall full av informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...