Met_Fredrik Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Trenger hjelp til kjøp av bærbar pc.. Har et budsjett på maks 8000 kr. Ska først og fremst bruke pc'n i skolesammenheng, men har et minstekrav Den skal kunne kjøre World Of Warcraft. :!: Vil ikke ha mindre enn 512 ram, og 40 gig hd. All hjelp mottas med glede :!: Har forresten et godt øye til Acer Har sett litt på Acer Tm 2350. Vil dette skjermkortet dra noe som helst? Isåfall blir det denne Endret 25. april 2005 av Met_Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Glem WoW på Intel Extreme Graphics. Du får nok ikke noe bra pc til wow for 8.000,- desverre. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det er jo ikke snakk om bra til WoW! :!: Ska bare kjøre det.. hehe=P men du snakker nok sant der ja intel extreme ekke mye å skryte av.. men har sett på en modell i en litt høyere klasse: TravelMate 4000 Denne burde da kunne kjøre WoW? Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det beste kjøpet til 8000 er nok denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=29701 edit: denne er også et godt kjøp: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=29407 Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Virker som to dritbra pc'r ja, bortsettfra en liten ting.. Noen som har sett bærbare med litt mindre prosessorer, litt mindre hd, litt mindre utstyr generelt men litt bedre skjermkort til rundt 8k? noen pc'r i det hele tatt til rundt 8k+- som har et skjermkort som til nød kan kjøre WoW? Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Virker som to dritbra pc'r ja, bortsettfra en liten ting.. Noen som har sett bærbare med litt mindre prosessorer, litt mindre hd, litt mindre utstyr generelt men litt bedre skjermkort til rundt 8k? noen pc'r i det hele tatt til rundt 8k+- som har et skjermkort som til nød kan kjøre WoW? GMA 900 som sitter i HP-maskinen yter langt bedre enn Intel Extreme Graphics II. Men om dette holder til WoW vet jeg ikke. Du kan sikkert finne tester rundt om på nettet med denne grafikkbrikken, slik at du finner ut om den takler WoW. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 GMA 900 som sitter i HP-maskinen yter langt bedre enn Intel Extreme Graphics II. Men om dette holder til WoW vet jeg ikke. Du kan sikkert finne tester rundt om på nettet med denne grafikkbrikken, slik at du finner ut om den takler WoW. Vet du om noen tester av dette? Har mildt sagt lite peiling på bærbare og hvor man har gjort tester av dette osv.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Vet du om noen tester av dette? Har mildt sagt lite peiling på bærbare og hvor man har gjort tester av dette osv.. Jeg ville egentlig gått til WoW sine hjemmesider og se om det er noen som har hatt problemer med GMA900 og WoW. Forumet der er ihvertfall full av informasjon. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 En kamerat av meg spiller WoW på følgende spec: Ukjent Abit HK AMD XP 1600+ 256MB DDR 2100 GF2 MX 32MB Dette er riktig en stasjonær PC, men WoW krever _ikke_ så mye maskin som følk tror Tipper IEG II er like bra som overnevnte skjermkort??? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 IEG II er ikke så bra som GF2 MX nei Tror jeg ville satset på en maskin med eksternt skjermkort om pcn overhodet skal brukes til spill... Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 NÅ har jeg funni pc'n vøtt :!: http://www.acer.no/acereuro/page4.do?dau22...NO&crc=79577950 denne burde da kjøre WoW ganske fint? :!: Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 NÅ har jeg funni pc'n vøtt :!: http://www.acer.no/acereuro/page4.do?dau22...NO&crc=79577950 denne burde da kjøre WoW ganske fint? :!: Den klarer det fint ja, men koster sannsynligvis mer enn 8000 Og GMA900 grafikken som sitter i HP-maskinen yter bedre enn den nevnte Geforce 2 MX 32 MB kortet. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Men av de 3 overnevnte pc'ne vil TravelMate 4000 klart yte best llr hur? Jeg får den litt billigere fra acer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå