Gå til innhold

MX518 + Everglide DKT + Padsurfers = sant?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes flere forskjellige steelpad's.

Steelpad 3S

Steelpad 4S

Steelpad S&S

Steelpad QcK

Steelpad Qck+

Steelpad 4D

Jeg sitter med Razer DB nå, men i dag hadde jeg nok kjøpt Mx518 istedetfor. Pappa har Mx510, og den er veldig bra.

Så mitt forslag er:

Mx518+Q-Pad LowSense+QPad Glidz

Om du ikke skal ha en tøy-matte, kan jeg anbefale Corepad Magna

:)

Lenke til kommentar

Jeg har spurt om dette før og det er antageligvis som å banne i kirken, men hvorfor holder det ikke lenger med de gode gamle, blå, tøymusemattene til rundt 50,-

Sitter selv med en Logitech MX510 og har en slik old-school musematte og det fungerer glimrende til all form for arbeid (bilderedigering osv) og spilling.

Lenke til kommentar

Saiko, det har litt med størrelse og friksjon å gjøre. Feel, flow og groove :)

Har selv 6 musematter, alle mellom 225,- og 300,-

Veldig fornøyd med alle sammen. Men for all del, en blå en til 20,- funker fint.

(50,-? Hvor har du kjøpt din? På Cshop?)

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
(50,-? Hvor har du kjøpt din? På Cshop?)

Neida, for å være helt ærlig så gjettet jeg bare, men på den andre siden så var alt av datautstyr og tilbehør dyrere før - og min musematte er "true" old-school ;) Begynner å falle fra hverandre nå

Lenke til kommentar

Sitter selv med en superb MX518+Hyperglides+Black Icemat 2.Edition og det funker helt topp for meg, men så er det selvfølgelig de som sutrer og klager over alt bråket den matta lager! Jeg synes ikke matta bråker så veldig, faktisk så legger jeg ikke merke til den i det hele tatt!

*edit* Jeg anbefaler å bruke Hyperglides i stedet for den padsurfertapen som følger med når man kjøper MX mus! Hyperglides er tykke "knotter" man setter på museføttene. Jeg har faktisk ikke byttet siden i fjor!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Jeg sitter med Razer DB nå, men i dag hadde jeg nok kjøpt Mx518 i stedetfor. Pappa har Mx510, og den er veldig bra.

Helt enig. Jeg hadde MX310 før og den virket bra, men jeg hadde aldri noe god musematte til den. Jeg kjører RazerZone DB med fUnc 1030 musematte og Steelpad gaming glove :D

Lenke til kommentar

Ulempen med fUnc 1030 er at den er så veldig "hard". Føles som museføttene på en måte "skrapes" opp bare det kommer et ørlite støvkorn eller hårstrå på den. Og den er litt liten. Føler jeg må tørke av den alt for ofte.

Om en har disse nye musene med superglatte føtter, som Razor DB og MX518, er det da vits med "padsurfers"? Eller er det mer slitasjebeskyttelse? I hvertfall på en QPad er det nesten ingen slitasje å snakke om i det heletatt uansett.

:w00t:

Har i dag fUnc, vurderer sterkt QPad.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Ulempen med fUnc 1030 er at den er så veldig "hard". Føles som museføttene på en måte "skrapes" opp bare det kommer et ørlite støvkorn eller hårstrå på den. Og den er litt liten. Føler jeg må tørke av den alt for ofte.

Har samme "problemene", men syns matta fungerer utmerket til spilling :)

Har mx510, Razor DB, og fikk i går Mx518.

Padsene til 510 ser helt oppskrapte ut :)

Gidder ikke bytte matte, men er det noe glidere som passer bra med func?

Lenke til kommentar

anbefaler q-pad på det høyeste. bestematt jeg har årøvd(har prøvd en GOD del matter)

*stor

*veldig god gli

*bråker ikke

*tøff

*sliter ikke glides

*ligger bra på bordet(sklir ikke)

har en grønn q pad low sence(xxl) og er kjempe fornøyd. har foresten mx510og. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...