Torjus Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Logitech MX518, Steelpad Padsurfers og Everglide DKT musematte. Er det en god kombinasjon? Hvordan er Steelpad Padsurfers på DKT? DKT er jo en tøy matte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg hadde kanskje valgt Q-Pad. Har du noen andre du vurderer? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg hadde kanskje valgt Q-Pad. Har du noen andre du vurderer? Enig der. Digger den. Er også veldig fornøyd med diamondbacken min. Men mus er veldig mye smak og behag. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 med mx510 synst eg at steelpad, med taip som skates på musen er deili.. sikkert like deili på mx518 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det finnes flere forskjellige steelpad's. Steelpad 3S Steelpad 4S Steelpad S&S Steelpad QcK Steelpad Qck+ Steelpad 4D Jeg sitter med Razer DB nå, men i dag hadde jeg nok kjøpt Mx518 istedetfor. Pappa har Mx510, og den er veldig bra. Så mitt forslag er: Mx518+Q-Pad LowSense+QPad Glidz Om du ikke skal ha en tøy-matte, kan jeg anbefale Corepad Magna Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har spurt om dette før og det er antageligvis som å banne i kirken, men hvorfor holder det ikke lenger med de gode gamle, blå, tøymusemattene til rundt 50,- Sitter selv med en Logitech MX510 og har en slik old-school musematte og det fungerer glimrende til all form for arbeid (bilderedigering osv) og spilling. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Saiko, det har litt med størrelse og friksjon å gjøre. Feel, flow og groove Har selv 6 musematter, alle mellom 225,- og 300,- Veldig fornøyd med alle sammen. Men for all del, en blå en til 20,- funker fint. (50,-? Hvor har du kjøpt din? På Cshop?) Endret 26. april 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 q-pad, den størst! funker som F.. en del kompiser har den Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hvordan er Steelpad Padsurfers på DKT? DKT er jo en tøy matte. Det går hull i dem etter 5 min på en func iallefall. EDIT: Iallefall de som er beregnet på 4S, men skkert ikke de S&S padsurferne Endret 26. april 2005 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (50,-? Hvor har du kjøpt din? På Cshop?) Neida, for å være helt ærlig så gjettet jeg bare, men på den andre siden så var alt av datautstyr og tilbehør dyrere før - og min musematte er "true" old-school Begynner å falle fra hverandre nå Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Sitter selv med en superb MX518+Hyperglides+Black Icemat 2.Edition og det funker helt topp for meg, men så er det selvfølgelig de som sutrer og klager over alt bråket den matta lager! Jeg synes ikke matta bråker så veldig, faktisk så legger jeg ikke merke til den i det hele tatt! *edit* Jeg anbefaler å bruke Hyperglides i stedet for den padsurfertapen som følger med når man kjøper MX mus! Hyperglides er tykke "knotter" man setter på museføttene. Jeg har faktisk ikke byttet siden i fjor! Endret 26. april 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Saiko, hvis du er på jakt etter en ny, så har Clas Ohlson en glimrende en til 20,- Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Saiko, hvis du er på jakt etter en ny, så har Clas Ohlson en glimrende en til 20,- Takk for tipset, men den holder vel noen år til Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg sitter med Razer DB nå, men i dag hadde jeg nok kjøpt Mx518 i stedetfor. Pappa har Mx510, og den er veldig bra. Helt enig. Jeg hadde MX310 før og den virket bra, men jeg hadde aldri noe god musematte til den. Jeg kjører RazerZone DB med fUnc 1030 musematte og Steelpad gaming glove Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Ulempen med fUnc 1030 er at den er så veldig "hard". Føles som museføttene på en måte "skrapes" opp bare det kommer et ørlite støvkorn eller hårstrå på den. Og den er litt liten. Føler jeg må tørke av den alt for ofte. Om en har disse nye musene med superglatte føtter, som Razor DB og MX518, er det da vits med "padsurfers"? Eller er det mer slitasjebeskyttelse? I hvertfall på en QPad er det nesten ingen slitasje å snakke om i det heletatt uansett. Har i dag fUnc, vurderer sterkt QPad. Endret 27. april 2005 av Krapfoss Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Anbefaler Q-Pad, har brukt det i flere år og testet andre, ingen over eller ved siden. Har MX518. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ulempen med fUnc 1030 er at den er så veldig "hard". Føles som museføttene på en måte "skrapes" opp bare det kommer et ørlite støvkorn eller hårstrå på den. Og den er litt liten. Føler jeg må tørke av den alt for ofte. Har samme "problemene", men syns matta fungerer utmerket til spilling Har mx510, Razor DB, og fikk i går Mx518. Padsene til 510 ser helt oppskrapte ut Gidder ikke bytte matte, men er det noe glidere som passer bra med func? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Når jeg kjøpte meg pc fra psdata for noen år siden så var jeg helt nødt til å ha med en sånn blå musematte. Men den kosta bare 10øre Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hm...Jeg tror vi har misforstått tråden. Det virker som om trådstarter har DKT og Diamondback fra før, og har lyst til å bytte til Mx518. Han lurer da på om de passer bra sammen. Tror jeg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 anbefaler q-pad på det høyeste. bestematt jeg har årøvd(har prøvd en GOD del matter) *stor *veldig god gli *bråker ikke *tøff *sliter ikke glides *ligger bra på bordet(sklir ikke) har en grønn q pad low sence(xxl) og er kjempe fornøyd. har foresten mx510og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå