Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Greit Jeg har hatt problemer med denne disken en stund, men bestemte meg først i dag for å prøve å gjøre noe med det. Så da jeg setter disken inn i PC-en finner jeg den i BIOS, men når jeg kommer inn i Windows skjer ikke meget. Jeg finner ikke disken i explorer, disk management og når jeg prøver å start PowerQuest PartitionMagic kommer denne feilmeldingen opp: "Init Failed: Error 100. Partition table is bad." og programmet vil ikke starte. Er en WD Caviar WD2500PB 8MB Cache. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg ville startet opp med en boot-disk, kjørt fdisk og fjernet alle partisjoner på den, for så å lage en eller flere nye. Så kan du formatere disse, og alt burde være i skjønneste orden! Lykke til! Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det er ikke system-disken som har gått scheiz. Så det går helt glatt å komme inn i Windows. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 du kan ha korrupt filsystem...anbefaler å kjøre programmet killdisk på den..formater den etterpå og du burde ha løst problemet...hjelper ikke det...ny disk...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå