xthal Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 hai.. jeg har en plextor 24x10x40x cd-rw som i det siste har sluttet å fungere. når jeg booter lyser led'en 9 ganger, venter litt og lyser igjen. slik er det hele tiden og jeg må ha ut skuffen hvis ikke jeg vil ha et enormt tregt system (boot tar f.eks 5min lengre tid :sad: ) noen ganger (etter at den er tatt ut og satt inn igjen) funker brenneren helt normalt igjen. noen som vet hva dette kan være, eventuelt fortelle meg hva 9 blink på led'en betyr? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Høres ut som samme symptomet som jeg hadde på min gammle plex24x. Men så skal det da sies at jeg åpnet den å ødela en Bus-kabel da jeg prøvde og åpne den. Lenke til kommentar
mar Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Send mail til plextor, de svarer veldig raskt. Dersom brenneren er defekt og garantien framdeles gjelder (tror det er 2 år), så blir brenneren fraktet til Belgia med TNT, fikset og sendt opp igjen, tar ca 14 dager. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 14 dager :sad: jj.. sendte nå iallefall mail til plextor, litt rart at den har gått istykker syns nå jeg da iom. at jeg ikke har mekka no med den og at den er relativt ny (dagen før TG02) pluss at fsb er på standard... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Du kan jo for sikkerhets skyld teste brenneren i en annen maskin for å se om den da virker ok. Hadde et lignende problem selv, viste seg å skyldes windows XP, så jeg installerte w2k og alt ble helt topp igjen (win XP suger ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå