Gå til innhold

OC av 6800U

Rufati

Anbefalte innlegg

Endelig fått det nye skjermkortet mitt, og lurer litt på hva det er godt for. Det er et Aeolus AOpen 6800 Ultra (Jepp, Netshop weekend:P), så lurer jeg litt på hva dere med samme eller tilnærmet samme kortet kjører det på når dere klokker?

Brukte noen måneder og fant nøyaktig hvor det gamle 9800 Pro kortet begynte å slite, men er utolmodig å orker ikke en slik runde til:P Kan noen gi meg noen safe timinger som kortet klarer? Leste på tomshardware.com at minnet er spesifisert for 600Mhz, som blir 1200 effektivt. Betyr det enkelt å greit at kortet klarer å kjører på den hastigheten?

Endret av Rufati
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp!

Jeg har et POV 6800 ultra kort, det bruker også samme refferanse-design som AOpen sitt kort.

Mitt kort klokker 450MHz på GPU og 1200MHz på minne.

Jeg vet det er mer å hente på GPU, men har klokket den fast til 450Mhz, da det var nVidia sin uoffisielle "Ultra Extreme" frekvens...

Har ikke hatt behov for å øke spenningen til GPU

Lenke til kommentar

Aye! Takker. Skal prøve å se om jeg får samme stabile ressultater ved de hastighetene.

btw: Noen guider noen plasser over cmd's for å se fps i forskjellige spill? Kunne tenkt meg å se fps i f.eks HL2, FarCry, D3. Falt av lasset etter netgraph i cs:P

Lenke til kommentar
Raptor' date='25/04/2005 : 12:01'] Hepp!

Jeg har et POV 6800 ultra kort, det bruker også samme refferanse-design som AOpen sitt kort.

Mitt kort klokker 450MHz på GPU og 1200MHz på minne.

Jeg vet det er mer å hente på GPU, men har klokket den fast til 450Mhz, da det var nVidia sin uoffisielle "Ultra Extreme" frekvens...

Har ikke hatt behov for å øke spenningen til GPU

Hvilket program brukte du til å klokke kortet ditt med? Jeg har nemlig samme kort som deg og har vurdert å klokke det litt. Det følger vel ikke med kortet, gjør det? Uansett, hvor kan jeg laste det ned ellers?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...