christopherH Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) hva med å finne seg en side for katter? eller en side for diskusjon av kattedyr sine jaktmetoder og instinkter? Eller utvelksle e-postadresser eller telefonnr? Bare alt annet enn å fylle opp forumet med piss-prat og svada? Endret 26. april 2005 av christopherH Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Som om din kommentar er så mye bedre enn alle de andre postene her? Makan til usaklig.. har da like mye rett å diskutere katter, som vi har hw, selv om det kanskje er litt OT akkurat her.. For å si litt positivt, var det litt overraskende at trådstarter tok bildet gjennom vindu.. Så ikke sånn ut, i mine øyne that is. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Artig bilde. kunne vunnet mange bildekonkurranser Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Takker for mange fine innspill ang.bilde. Når det gjelder christopherH så synes jeg at det blir for dumt å kommentere dette på den måten du gjør. Dette er ikke noen side for katter men en side hvor folk kan kritisere bilder og det har da oså blitt gjort. Poenget med bildet var bare å vise fram det litt rare utrykket av katten,og ikke hvordan bildet ble tatt. Et slikt bilde er bare å trykke på knappen,man har som regel ikke tid til finjustere noe da..... så er det sagt roger Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bildet er utrolig bra. Tror faktisk det er det beste kattebildet jeg har sett! Er veldig vanskelig å fotografere katter. Se bare her! (Damen sin katt..) Lenke til kommentar
F828 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Katta mi ble kjempestolt da den fanga sin første mus. Fulgte etter meg med musa i kjeften... skulle visst vise den fram... Jeg var jammen stolt da jeg fanget min første mus jeg også... men det er lenge siden. Synes bildet er altfor midtstilt og det er en del grums. Kult utttrykk på "modellen". Stakkars mus. Den jeg fanget første gang overlevde.... :!: F828 Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Enig med F828. Den første musa man fanger er den man aldri glemmer. Og aldri vil man være like stolt igjen. Back to topic: Skikkelig kult bilde. Det faktum at du tok det gjennom et vindu gjør det ikke mindre imponerende. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Artig bilde av pus, ja! Det "rare" uttrykket som Roger selv nevner har nå blitt rarere... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Rivers... Du er en syk, syk mann. Kanskje denne tråden nå vil utvikle seg i samme retning som denne? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Stilig bilde. sven-o den tråden der var helt syk, begynte å flire høyt her Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Har tatt bilder av katten min jeg også, og her er en liten vri jeg har gjort på ett av de. Link Er helt klar over at det er overeksponert noen steder! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Rivers... Du er en syk, syk mann. They're coming to take me away ha-ha.... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jaja... så ble katten mett i dag og! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 VELDIG stilig bilde det første som ble postet her. Dessuten har du PRIKK lik katten min Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 katten min spiser aldri dyra han fanger. bare tar dem med inn og slenger seg vedsiden av og mjauen høylytt så flest mulig skal se så flink han er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå