Gå til innhold

Katta mi fanget mus

rogerp

Anbefalte innlegg

hva med å finne seg en side for katter? eller en side for diskusjon av kattedyr sine jaktmetoder og instinkter?

Eller utvelksle e-postadresser eller telefonnr?

Bare alt annet enn å fylle opp forumet med piss-prat og svada?

Endret av christopherH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som om din kommentar er så mye bedre enn alle de andre postene her? Makan til usaklig..

har da like mye rett å diskutere katter, som vi har hw, selv om det kanskje er litt OT akkurat her..

For å si litt positivt, var det litt overraskende at trådstarter tok bildet gjennom vindu.. Så ikke sånn ut, i mine øyne that is. :thumbs:

Lenke til kommentar

Takker for mange fine innspill ang.bilde.

Når det gjelder christopherH så synes jeg at det blir for dumt å kommentere dette på den måten du gjør.

Dette er ikke noen side for katter men en side hvor folk kan kritisere bilder

og det har da oså blitt gjort.

Poenget med bildet var bare å vise fram det litt rare utrykket av katten,og ikke hvordan bildet ble tatt. Et slikt bilde er bare å trykke på knappen,man har som regel ikke tid til finjustere noe da..... så er det sagt :thumbup:

roger

Lenke til kommentar
Katta mi ble kjempestolt da den fanga sin første mus. Fulgte etter meg med musa i kjeften... skulle visst vise den fram...

Jeg var jammen stolt da jeg fanget min første mus jeg også... men det er lenge siden. Synes bildet er altfor midtstilt og det er en del grums. Kult utttrykk på "modellen". Stakkars mus. Den jeg fanget første gang overlevde.... :!:

F828

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...