Dr3as Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har sliti mye med ustabil maskin i det siste. den bare dør på seg og når den skal skrurs på igjen stopper den opp minst 20 ganger før jeg kommer inn i windows.. altid på forskjellige steder. Noen ganger i bios andre ganger i windows loadingen. Dette startet å skje helt plutselig, og kan ikke se annet enn at grunnen må være psu(??) trodde det var snakk om for lite futt i den, men har koblet ut dvd-brnner cd brenner og 2*hdd og samma blackouts'a fortsatt. Så tok jeg en titt i Bios, og så at 3.3v var veldig utstabil helt fra 2.8 til nesten 4v!! Kan dette være grunnen? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har du ein anna PSU som du kan prøve og sjå om problemet fortsetter? Ole-Johan Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Viss han har en q-tek er det sikkest det som er problemet. prøv en annen psu. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 har ikke q-tek.. skal kjøpe meg ny psu, er på tide uansett.. så får vi se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå