Gå til innhold

Fargen på urinen?


zyrex

Anbefalte innlegg

De fleste vil ha mørkere urin om morgenen og det er nok grunnen til at urinprøver helst skal tas av morgenurinen siden det antakelig er lettere å finne de forskjellige stoffene når den er "konsentrert".

 

Jeg har forresten ved to anledninger hatt "gleden" av å måtte avlegge urinprøve til dopingtesterne fra NIF. Heldigvis er de forutseende nok til å ta med seg noen bæreposer med brus. Men det er jaggu ikke lett å avgi noe som helst med en fyr som henger over skuldere på deg. :p

Scorpion sjappa i oslo har piller for det der som funker i noen timer. Funker etter en time..

Kan ikke spores noe i urinen da har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare kom til å tenke på, hva er grunnen til de forskjellige fargene på urinen? Noen ganger den veldig lys, andre ganger veldig mørk. Dette har vel noe med hva du har stappa i deg den siste tiden, men feks. hva da?

Hvor er barnelærdommen?? :cry:

Hvilken barnelærdom? Husker ingenting av barndommen min uansett :p

Men poenget med tråden var for min del å friske om det jeg selv trodde var årsaken, og diskusjonen ble jo ihvertfall gående :)

 

Og som andre sa, så ble jeg overraska over at den fortsatte så langt :)

 

som andre sa, husker på sesjon, når jeg var der var det ingen som tenkte på at det skulle være noen urin-prøve, så alle var gode og tomme når de kom fram, inkludert meg.. og hu stakkars jenta da.. tsk tsk.. Men men, det kom jo ut noe i løpet av dagen..

Lenke til kommentar
Husk at urin er avfallstoffer, og jeg mener å ha hørt det at det er blod i urinet som gjør fargen på urinet

Hvis du har blod i urinen er det på tide å komme seg til legen i en h******s fart..

Jepp. Det fikk jeg høre på sesjonen når jeg hadde blod i urinen. Jeg var hos legen. Så sa de jeg skulle komme tilbake om et par uker eller noe sånt for å se om det hadde stabilisert seg. Oi, det har visst gått langt over et år allerede :p.

 

Angående fargen på urinen; Alt jeg vet er at når man er i varmere strøk må man passe på at man ikke tisser noe som er brunt eller tilnærmet ;)

Lenke til kommentar

Å drikke tonnesvis med cola eller øl på en dag er langt fra det samme som å drikke vann. Cola/øl er vanndrivende, det er derfor man blir så himla pissetrengt av å sitte og pimpe Cola en hel ettermiddag. Jeg må å pisse 3-4 ganger i timen noen ganger når jeg sitter og drikker cola konstant ved PC'n. Øl er nesten værre.

Disse drikkene blir ikke tatt opp i kroppen, og er ikke sunt å drikke uten å spe på med vann innimellom. Man får hodepine/slapphet hvis du går i dagevis og bare pimper Cola.

Lenke til kommentar
Haha! Jeg sleit noe sinnsykt da vi skulle avlegge pisseprøver i militæret mens en MP-soldat skulle overvåke alt jeg gjorde. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke pisse før langt ut på dagen når det begynte å bli ganske kritiske tilstander i blæra mi.

Men å tisse med en MP-soldat som ivrig tilskuer er kanskje blandt de merkeligste minnene jeg har fra Forsvaret.  :!:

:scared:

 

Skal det alltid være noen som ser på mens man tar urinprøve? :ermm: Trodde de sto utenfor og hentet og kontrollerte urinen etterpå jeg. Tror de at noen kan smugle med seg urin fra en annen person for å ikke gi bort sin egen urin? De kan jo bare kontrollere at de ikke har med seg noe inn på rommet da. De behøver ikke å være helt paranoid heller da. Det er iallfall min mening. Mange har psykiske problemer og slikt, og det kan være veldig ubehagelig for dem som testes.

Lenke til kommentar
Man får hodepine/slapphet hvis du går i dagevis og bare pimper Cola.

 

 

Tja, du sier noe der. Jeg har vært hos legen og tatt blodprøve osv. Men dem finner ikke feilen.

 

Kanskje det er colaen. Jeg har nå drukket 5liter cola. Jeg er så slapp at jeg ikke orker og stelle meg opp fra stolen, selv om det verker i ræva etter og ha sotti her en god stund.

 

Er det noe som helst farlig og drikke mye cola/øl ol. når man får mørk urin ? sånn som nå så skal jeg huske ganske bra tilbake for å huske at jeg pissa hvit urin

Lenke til kommentar

Cola er væske, men kroppen tar det ikke opp. Så du lurer deg selv hvis du tror det er like bra å drikke som vann, bare fordi det er flytende. Bytt ut colaen med ei mugge vann avogtil. Du blir mye kvikkere. Brus er bare vannDRIVENDE, du pisser hele tida og får ikke nok vann i kroppen. Da blir man automatisk slapp og trøtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...