Complexity Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 den blir gjennomsiktig uansett hva du drikker. bare du drikker mye. var på lan for en stund siden.. drakk mange store flasker brus. var ofte på dass da ja Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jo lengre vesken er i blæra, jo mørkere blir den. Er det ikke sånn? Spørs hvor mye du beveger deg det da... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Husk at urin er avfallstoffer, og jeg mener å ha hørt det at det er blod i urinet som gjør fargen på urinet Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Enkel leveregel: Pisser du gult, er det kult. Pisser du grønt er det skjønt. Pisser du lilla? Har du vært bortpå ho flyfilla? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det hvitt; SædEr det gult/blankt; Urin Er det annen farge; Oppsøk lege ..... Er det hvitt; Sæd Hunkjønn da? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 har du gult piss må du drikke mer vann.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 De fleste vil ha mørkere urin om morgenen og det er nok grunnen til at urinprøver helst skal tas av morgenurinen siden det antakelig er lettere å finne de forskjellige stoffene når den er "konsentrert". Jeg har forresten ved to anledninger hatt "gleden" av å måtte avlegge urinprøve til dopingtesterne fra NIF. Heldigvis er de forutseende nok til å ta med seg noen bæreposer med brus. Men det er jaggu ikke lett å avgi noe som helst med en fyr som henger over skuldere på deg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Haha! Jeg sleit noe sinnsykt da vi skulle avlegge pisseprøver i militæret mens en MP-soldat skulle overvåke alt jeg gjorde. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke pisse før langt ut på dagen når det begynte å bli ganske kritiske tilstander i blæra mi. Men å tisse med en MP-soldat som ivrig tilskuer er kanskje blandt de merkeligste minnene jeg har fra Forsvaret. :!: Lenke til kommentar
Strutsen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 UTROLIG at denne tråden har gått såpass langt - men får tilføye at enkelte faktisk finner glede i, samt påstår det er sunt å drikke en annen person sin morgenurin. Dette er det faktisk noen som gjør helt frivillig, og jeg tror ikke de bryr seg om fargen... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Husk at urin er avfallstoffer, og jeg mener å ha hørt det at det er blod i urinet som gjør fargen på urinet Hvis du har blod i urinen er det på tide å komme seg til legen i en h******s fart.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 UTROLIG at denne tråden har gått såpass langt - men får tilføye at enkelte faktisk finner glede i, samt påstår det er sunt å drikke en annen person sin morgenurin. Dette er det faktisk noen som gjør helt frivillig, og jeg tror ikke de bryr seg om fargen... Det var fint at vi fikk vite. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Husk at urin er avfallstoffer, og jeg mener å ha hørt det at det er blod i urinet som gjør fargen på urinet Hvis du har blod i urinen er det på tide å komme seg til legen i en h******s fart.. Nei, avfallstoff, blod du ikke trenger Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Metylene blå og risanpin vil gjøre urinen din blå. Hadde vært gøy å ta før en urinprøve Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Se her nå: Drikker man masse vann, blir urinen hvit og nesten luktfritt. (man har drukket nok når urinen er hvit av farge og luktfri) Brus er vannavdrevende, d.v.s at brusen fjerner egentlig noe av vannet. Man taper 2.0 til 2.5 L vann om dagen, tilfører du ikke kroppen nok væske, er det nesten BARE avfallsstoffer i urinen! (derfor mørk) Okay? Endret 25. april 2005 av onyX Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg bare kom til å tenke på, hva er grunnen til de forskjellige fargene på urinen? Noen ganger den veldig lys, andre ganger veldig mørk. Dette har vel noe med hva du har stappa i deg den siste tiden, men feks. hva da? Hvor er barnelærdommen?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Blankt = væskebalanse i kroppen. Gult = ikke væskebalanse i kroppen. That's it. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det blir blankt om du stapper i det en hel vannmelon på en dag Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Litt av en tråd. Når vi er inne på saken, håper dere slipper og oppleve det jeg opplevde for noen mnd siden, fikk urinveisinfeksjon og pissa blod, var som og pissa piggtråd. Det spredde seg til nyrer og det som var, ikke artig. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hva om man pisser lysegrønt a? Og mørkebrunt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå