Gå til innhold

Fargen på urinen?


zyrex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste vil ha mørkere urin om morgenen og det er nok grunnen til at urinprøver helst skal tas av morgenurinen siden det antakelig er lettere å finne de forskjellige stoffene når den er "konsentrert".

 

Jeg har forresten ved to anledninger hatt "gleden" av å måtte avlegge urinprøve til dopingtesterne fra NIF. Heldigvis er de forutseende nok til å ta med seg noen bæreposer med brus. Men det er jaggu ikke lett å avgi noe som helst med en fyr som henger over skuldere på deg. :p

Lenke til kommentar

Haha! Jeg sleit noe sinnsykt da vi skulle avlegge pisseprøver i militæret mens en MP-soldat skulle overvåke alt jeg gjorde. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke pisse før langt ut på dagen når det begynte å bli ganske kritiske tilstander i blæra mi.

Men å tisse med en MP-soldat som ivrig tilskuer er kanskje blandt de merkeligste minnene jeg har fra Forsvaret. :!:

Lenke til kommentar
UTROLIG at denne tråden har gått såpass langt - men får tilføye at enkelte faktisk finner glede i, samt påstår det er sunt å drikke en annen person sin morgenurin. Dette er det faktisk noen som gjør helt frivillig, og jeg tror ikke de bryr seg om fargen... :hmm:

Det var fint at vi fikk vite. :sick:

Lenke til kommentar

Se her nå:

 

Drikker man masse vann, blir urinen hvit og nesten luktfritt.

(man har drukket nok når urinen er hvit av farge og luktfri)

Brus er vannavdrevende, d.v.s at brusen fjerner egentlig noe

av vannet. Man taper 2.0 til 2.5 L vann om dagen, tilfører du

ikke kroppen nok væske, er det nesten BARE avfallsstoffer i urinen! (derfor mørk)

 

Okay? :thumbup:

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...