troutmaster Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det andre her på forumet som har opplevd at 3com OfficeConnect (3crwe554g72t) resetter seg selv? Dette er fryktlig irriterende, da mitt trådløse nettverk blir åpent og ukryptert. Dette skjer i snitt ca 1 gang i uken. Har lastet inn siste firmware. Hadde hvert fint om andre kunne dele sine erfaringer med dette. Hvis dette ikke bare gjelder meg, da Lenke til kommentar
Pep Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Har oppdatert den med aller siste firmware også (release 18.januar)? Hvis ikke gjør det, og resett den og legg inn alt pånytt: http://www.3com.com/products/en_US/result....G72T&order=desc Jeg satte opp en slik for bekjent, har ikke hatt noen som helst problemer, verken trådløst eller kablet. Endret 25. april 2005 av Pep Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Har oppdatert den med aller siste firmware også (release 18.januar)? Hvis ikke gjør det, og resett den og legg inn alt pånytt: http://www.3com.com/products/en_US/result....G72T&order=desc Jeg satte opp en slik for bekjent, har ikke hatt noen som helst problemer, verken trådløst eller kablet. Hm. Flott at alt fungerer hos kameraten din. Og jeg er sikker på at det er flere tusen andre, verden over som det også fungerer flott for. Men hos meg er det altså ikke like flott og greit. Routeren resetter seg, nettverket blir ukryptert og selve passordet til router konfigurasjonen blir tilbakeført til; default. Man trenger mao ikke være den helt store hackeren for å kunne komme å lage litt kvalm med routeren min. Og som jeg skreiv; jeg har lasta inn den siste firmwaren. Hadde vært fint å høre om det er andre som har hatt lignende problemer av denne art med denne routeren. Og ikke innlegg, med hvor fantastisk den virker. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Og som jeg skreiv; jeg har lasta inn den siste firmwaren. Hadde vært fint å høre om det er andre som har hatt lignende problemer av denne art med denne routeren. Resett den tilfabrikkinstillinge, flash den på nytt hvis mulig, hjelper ikke dette vil jeg tro den har en feil og du må reklamere. Lenke til kommentar
Pep Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har oppdatert den med aller siste firmware også (release 18.januar)? Hvis ikke gjør det, og resett den og legg inn alt pånytt: http://www.3com.com/products/en_US/result....G72T&order=desc Jeg satte opp en slik for bekjent, har ikke hatt noen som helst problemer, verken trådløst eller kablet. Hm. Flott at alt fungerer hos kameraten din. Og jeg er sikker på at det er flere tusen andre, verden over som det også fungerer flott for. Men hos meg er det altså ikke like flott og greit. Routeren resetter seg, nettverket blir ukryptert og selve passordet til router konfigurasjonen blir tilbakeført til; default. Man trenger mao ikke være den helt store hackeren for å kunne komme å lage litt kvalm med routeren min. Og som jeg skreiv; jeg har lasta inn den siste firmwaren. Hadde vært fint å høre om det er andre som har hatt lignende problemer av denne art med denne routeren. Og ikke innlegg, med hvor fantastisk den virker. Du spurte og fikk svar. Men det er greit, jeg står glatt over å hjelpe når det er den måten! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) 3Com har lagt ut ny firmware i dag. Det er viktig å resette til fabrikkinstillinger etter oppdateringen av firmware. Edit: Legg heller ikke tilbake lagrede konfigurasjoner fra før firmwareoppdateringen. Endret 25. april 2005 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå