_Eirik_ Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg har tenkt å kutte ut Unreal logoen eller Q3 logoen i sidedøren (har ikke bestemt meg helt). Hva ville set kulest ut q3 eller unreal? Jeg har svart lian li kabinett. Er det vanskelig å få helt nøyaktig/fint? Hvilket utstyr treger jeg? (Har dremmel) Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hvilket logo du bør kutte ut vil jeg ikke blande meg opp i, men hvis du har de rette delene til Dremelen skulle du ikke ha noe problem. Dvs., det eneste du i grunn trenger er sagen/kutteren og en sliper. Lykke til! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Du skal være rimelig stø på hånda for å få det bra! Foreslår at du printer ut logoen på kontaktpapir, og kleber dette på døra før du begynner. Da har du jo noe å "styre" etter. Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Er det ikke en maskin som kan gjøre dette da? [ Denne Melding var redigert av: _Eirik_ på 2002-07-08 23:39 ] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Joda, selvsagt! Får du tak i et verksted hvor de har vannskjæreutstyr, så blir resultatet garantert bra! Dremelen vil aldri komme i nærheten når det gjelder presisjon. Men noen kroner vil det nok kanskje koste.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 23:35, _Eirik_ skrev:Er det ikke en maskin som kan gjøre dette da? Søk på gulesider etter mekaniske verksted og sjekk om det er noen som har CNC maskiner. Men er ikke halve morroa med casemodding at man skal være litt DIY'er? Personlig synes jeg det er kulere med en bra selvkutta logo enn en perfekt logo du har betalt andre for å lage :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Det er ennå kulere og få det proff-utført, og lyge til kompisene dine at du selv saget det ut med en gammel baufil Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Du trenger en dremmel med det sterkeste skjærebladet. Så printer du ut bildet, og klipper det ut. Så legger du det på kabinetet og tegner det over... (ikke bruk vannfast sprittusj...) Så er det bare å skjære.... http://home.online.no/~sissvat/filer/pc2.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå